The Fourth Age

Friends and enemies 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Friends and enemies 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Friends and enemies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

Friends and enemies Empty
BerichtOnderwerp: Friends and enemies   Friends and enemies Icon_minitimewo dec 25, 2013 9:10 am

Hoi Gast   Friends and enemies 2228993168

Ik zoek dus vrienden en vijanden voor mijn karakters. Als iemand een leuk plotje weet met een van mijn char's is dat natuurlijk ook altijd welkom, I love plotjes :P

Itaril
Voor Itaril zoek ik vooral vrienden. Ze is erg vriendelijk en maakt namelijk niet snel vijanden, al kan ze soms de eerste ontmoeting wat vijandelijk zijn, maar dat is omdat ze over het algemeen heel slecht vreemden vertrouwd. Ze zou snel uit zelfverdediging haar pijl en boog kunnen pakken, voor de zekerheid. Wanneer ze je eenmaal kent zal ze ook zeker niet vijandelijk meer doen en dan is ze een goede en zeker een hele trouwe vriendin.
Vrienden zijn dus meer dan welkom! Vijanden ook wel, maar die moeten een goede reden hebben om haar vijand te worden. Lovers en andere verre familieleden zijn ook welkom ^^

Déorwyn
Voor Déorwyn zoek ik ook vooral vrienden maar vijanden zijn bij haar ook erg welkom. Ze is iemand die haar mening duidelijk laat weten en haar eigen ideeën heeft. Haar gezin is rijk en is ook erg bekend in Rohan, dus vele die kennen haar of haar gezin ook wel van de roddels in Rohan. Sinds haar vader is overleden is ze wel wat stiller geworden, er huist nog steeds veel verdriet in haar om haar vader. Hele goede vrienden zoek ik ook voor haar, die haar ondersteunen in het overlijden van haar vader. Lovers, andere familieleden etc. zijn ook bij Déorwyn meer dan welkom, en plotjes natuurlijk ook ;)

Aanmeldingen:
- Jannys Huntinghawk (Itaril)
- Maelynn Valentine (Déorwyn)
-

Uitgekozen:
-
-


*Sorry, die gandalf in het begin moest even xD vind die emotie echt awesome!*


Laatst aangepast door Niensel op do dec 26, 2013 8:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Friends and enemies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends and enemies   Friends and enemies Icon_minitimewo dec 25, 2013 9:24 am

Jannys Huntinghawk
Jannys is een teruggetrokken elf, ze bezit magie (krachtiger dan die van yern, maar zwakker dan die van een istari of blauwe tovenaar.). Haar echte familie kent ze niet en vroeger waren er roddels dat ze zou afstammen van kwaadwillige tovenaars (of dat waar is weet niemand). Jannys is vaak wantrouwig tegenover andere elfen, omdat ze vaak verstoten is geweest. Eenmaal ze je vertrouwt is ze erg loyaal.
Het lijkt me leuk om Itaril en Jannys vrienden te laten worden en misschien dat ze samen kunnen uitpluizen waar Jannys precies vandaan komt? We kunnen hier altijd vreemde ontdekkingen doen, is ze afkomstig van goed of slecht bloed, mss zijn ze wel bloedgeralteerd?...

Maelynn Valentine
Maelynn heeft haar beide ouders en oudere broer verloren, ze heeft enkel nog haar 16jarig zusje die geboren is met 1 arm, waar zijzelf de zorg over heeft gekregen. Maelynn zelf is 22 en zit bij de Rohirrim en af en toe krijgt ze privélessen van Eowyn. Haar moeder stierf op het kraambed na de geboorte van haar zus Maud en haar vader en broer zijn beide gestorven in de oorlog.
Voor dat laatste weet ze dus perfect hoe Déorwyn zich voelt en ze kan ook wel een vriendin gebruiken. Maelynn staat er overal alleen voor en heeft amper vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

Friends and enemies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends and enemies   Friends and enemies Icon_minitimedo dec 26, 2013 8:22 am

Klinkt allebei goed :D
Zet ze er gelijk bij ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Friends and enemies Empty
BerichtOnderwerp: Re: Friends and enemies   Friends and enemies Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Friends and enemies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-