The Fourth Age

We can all use a shoulder to cry on 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

We can all use a shoulder to cry on 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 We can all use a shoulder to cry on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimevr dec 27, 2013 8:57 am

Déorwyn

Langzaam opende Déorwyn haar ogen en keek ze op tegen het plafon van haar kamer. Ze ging rechtop zitten en legde haar benen naast haar bed neer. Ze zuchtte diep en sloeg haar ogen neer. Kort bleef ze nog even zo zitten waarnaar ze opstond en in haar lange witte jurk naar het raam toe wandelde. Edoras was gespaard gebleven in de oorlog maar vele mannen waren niet thuis gekomen, zoals haar vader. De strijd om Helms deep had hem zijn leven gekost, net zoals de meeste andere mannen die uit Edoras kwamen. Het was vreselijk geweest. Ergens voelde ze zich ook slecht over het feit dat zij zelf niet mee mocht vechten in Helms deep, dan had ze aan haar vaders zijde kunnen staan, en misschien had ze hem zelfs wel kunnen redden. Déorwyn goed getraind, door haar vader en zelfs Éomer had haar een paar lessen gegeven, hij wist ook wel dat Déorwyn erg goed was met een zwaard. Koning Theoden wist alleen niets, en verplichtte haar de grotten in de gaan met de andere vrouwen en kinderen. Ze pakte de borstel van het venster af en begon haar blonde/witte haren zachtjes te borstelen terwijl ze uit het raam bleef kijken. Ze voelde zich schuldig over de dood van haar vader, ze had erbij moeten zijn en moeten proberen hem te redden. Een enkele traan liep over haar wang heen. Deze veegde ze snel weg waarnaar ze haar kamer uit liep en de trap af wandelde. ”Goodmorning Déorwyn,” Zei haar moeder vriendelijk tegen haar die in de keuken stond. ”Goodmorning mom,” Zei ze terug terwijl ze de keuken in wandelde. Haar moeder glimlachte naar haar maar ze kon zien dat het slecht ging met haar. ”Are you allright mom?” Vroeg ze bezorgd aan haar moeder terwijl ze haar onderzoekend aankeek. Haar moeder lachte kort. ”I’m okey, just had a rough night honey.” Zei ze waarnaar ze kort en zachtjes hoestte. ”I’m going to see the doctor, don’t worry.” Zei ze er nog achteraan. Déorwyn knikte zachtjes ze haar hand op haar moeders schouder legde. ”That’s maybe a good idea,” Zei ze terug. Ze draaide zich nu om en wandelde de deur uit om naar de stallen te gaan. Het was rustig in deze vroege morgen in Edoras, er waren nauwelijks mensen buiten op straat. Aangekomen bij de grote stallen waren daar al wel wat meer mensen actief. Ze liep regelrecht door naar de stal waar haar vaders paard stond. Árian, de zwarte hengst die haar vader door vele gevechten had bijgestaan. Déorwyn had haar neef gesmeekt het paard van haar vader niet af te staan aan een andere berijder, maar om hem aan haar toe te vertrouwen en ze zou zichzelf bewijzen als een Rider of Rohan. Wanneer ze haar ogen liet vallen op de zwarte hengst glimlachte ze. Ze maakte zijn stal open en kwam deze binnen. Ze legde zachtjes haar hand op de neus van het grote paard. Vele littekens bedekte de grote zwarte hengst van vele gevechten, maar nog steeds was het een mooi dier op te zijn. Hij had een behoorlijk gespierd lichaam met sterke benen. Zijn vacht was mooi school met een prachtige glans. Hij was al best oud maar nog steeds een erg goed paard, hij behoorde zeker tot de top tien beste paarden. Ze liet haar hand langzaam naar zijn hals glijden en wandelde mee tot ze naast hem stond. Árian had al veel vertrouwen in Déorwyn, ze ging vroeger vaak met haar vader mee als hij weer naar zijn paard ging, ze had zelfs al meerdere keren op hem gereden. Ze pakte de borstel en begon het paard zachtjes te borstelen over zijn mooie zwarte vacht. Wanneer ze het paard helemaal verzorgd had liep ze zijn stal weer uit, de deur liet ze gewoon open staan, dat deed haar vader ook gewoon altijd, het paard bleef er altijd in staat wanneer hij niet werd meegenomen. Ze wandelde naar de plaats waar alle zadels hingen, en ook die van haar vader. Ze pakte het zadel en alle andere spullen van haar vader en liet hiermee terug naar Árian. Ze zadelde hiermee het paard helemaal op terwijl die rustig bleef staan. Ze zou haar belofte aan Éomer waarmaken en laten zien dat zij goed genoeg was om bij de Riders of Rohan te horen. Eerst zou ze nog even een rit maken met Árian aangezien dat ook alweer zo lang geleden was. Ze sprong nu op de rug van het paard en pakte de teugels vast. ”Let’s take a ride Árian,” Zei ze met een glimlach tegen het paard terwijl ze hem een kopje op zijn hals gaf. Het paard brieste even waarbij hij zijn hals sierlijk boog. Déorwyn kneep met haar benen om het paard in beweging te krijgen en het was zo heerlijk hoe snel deze hengst daarop reageerde. Hij verliet dravend zijn stal en reed behendig door de gangen heen naar de uitgang. Een man schrok van het grote paard die ineens door de gangen draafde en sprong aan de kant. Déorwyn lachte kort en de man leek er ook om te kunnen lachen. Wanneer ze de stallen uit was spoorde ze het paard aan naar galop en galoppeerde zo de berg af en Edoras uit. Na een uurtje te hebben rond gereden met Árian kwam ze ook alweer aan in Edoras. De rit was zeker goed geweest om hun band wat te versterken. Nu mocht dat ook wel, als hij haar paard zou worden en ze met hem in gevechten zou gaan vechten. Árian was wat dat betreft wel een heel makkelijk paard, hij kende haar natuurlijk ook al langer wat het ook weer makkelijker maakte voor het paard. In stap liet ze het paard weer door Edoras de berg op stappen naar de stallen toe. Terwijl ze de berg opliep keek ze om zich heen naar de andere mensen. Zoveel vrouwen waren hun man kwijtgeraakt, zoveel kinderen die geen vader meer hadden. Het verdriet was nog steeds in hun ogen te lezen. Langzaam liet zij zelf ook haar ogen vallen en voelde ze zich ook weer heel even erg verdrietig..

Witte jurk:

|Words: 1023 |Tag: Maelynn |Note: x |
We can all use a shoulder to cry on 228px-Tumblr_lu5tlgXYyu1qb6wmjo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimevr dec 27, 2013 11:27 am

We can all use a shoulder to cry on Gm_october07_lisa
Maelynn Valentine
Met slaperige ogen stond ze in de keuken een vlug ontbijt te maken voor zichzelf en haar zus, die zoals gewoonlijk een vreselijk ochtendhumeur had. En zoals elke ochtend kreeg ze gezaag over hoe slecht haar kookkunsten waren, dat ze nergens goed in was enz. Het leek haar elke keer weer dat het leek alsof haar zus, haar voor alles de schuld gaf. Hun ouders dood, de dood van hun broer, hun armzalig leventje, de verhuis van osgiliath naar hier... Heel even kon ze haar gemoed bedaren, maar dan had ze er genoeg van. "Fijn, los het dan maar zelf op, I'm sick of it!" riep ze naar haar zus toe en stormde naar buiten, samen met haar zwaard. Maelynn liep een tijdje woest heen en weer voor ze uiteindelijk de berg af liep met grote stappen de berg af, ze was van plan om de poort uit te gaan en te kijken naar de plek waar heel wat slachtoffers werden begraven om tot rust te komen. Maar doordat ze zo met haar woede bezig was, merkte ze de blonde meid niet op die berg op liep (Déorwyn) en botste tegen haar. Toen ze dat voelde schrok ze op en keek de ander aan. "Sorry, ik zag je niet." zei ze en besefte dat ze er vast nog steeds woedend moest uitzien. Ze keek even rond en merkte de trieste gezichten op die ze dagelijks zag in Edoras, iets wat haar woede alleen maar verergerde. Misschien kwam het omdat ze van Osgiliath kwam dat ze de gewoontes niet kende van Edoras, maar ze begreep niet dat er amper iemand terug vocht. Maelynn keek terug naar het meisje dat voor haar stond. "Heb ik je bezeerd?" vroeg ze toen, omdat ze dat zag dat de ander triest keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedi dec 31, 2013 12:05 am

Déorwyn

Opeens botste er een meisje tegen haar op. Déorwyn keek wat verschrikt op waarnaar ze zich al snel weer oppakte. Ze fronste en keek even kort naar het zwaard van vrouw voor haar. "Sorry, ik zag je niet." Sprak de vrouw voor haar die nog een beetje woedend leek, maar zo leek ze al wanneer ze tegen haar op botste. ”That’s okey, I’m fine.” Zei ze vriendelijk terug terwijl ze nog een beetje in een trans zat. Ze deed een stap achteruit en glimlachte kort naar de vrouw, al was dit geen erg overtuigende glimlach. "Heb ik je bezeerd?" Vroeg de vrouw nu en Déorwyn schudde kort haar hoofd. ”Nee, en anders kan ik wel tegen een stootje.” Zei ze met een glimlachje die nu al wat meer overtuigend was. Ze zou misschien een Rider of Rohan worden, dus dan mocht ze ook wel tegen een stootje kunnen. Ze aaide kort de grote zwarte hengst Árian naast haar waarnaar ze de vrouw even verbaast aankeek. ”I never saw you before. You’re not from here, are you?” Vroeg ze haar nieuwsgierig.

|Words: 180 |Tag: Maelynn |Note: Heel slecht flutje :s sorry |
We can all use a shoulder to cry on 228px-Tumblr_lu5tlgXYyu1qb6wmjo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedi dec 31, 2013 12:35 am

We can all use a shoulder to cry on Gm_october07_lisa
Maelynn Valentine
Maelynn keek de ander aan die zei dat ze geen pijn had en zich goed voelde en toen ze de gemeende glimlach zag van de ander, voelde ze haar boosheid -die door haar zus was opgelaaid- wegebben. Ze keek even naar de zwarte hengst die bij het meisje stond en dat ze herkende. Doordat ze zelf al bij de Rohirrim zat, had Eowyn haar met alle paarden laten kennis maken, behalve met de paarden die al een eigenaar hadden. Dit zwarte paard was één van die paarden met eigenaar. Haar eigen paard was een voskleurige hengst met een witte bles en witte voeten. Ze werd terug wakker geschud toen ze de vrouw voor haar hoorde vragen of ze van Edoras was. "Ik kom van Osgiliath, een paar dagen voor de orcs daar zijn binnengevallen, ben ik met mijn broer en zus naar hier gekomen. Mijn vader is gebleven om te vechten in Osgiliath. Sindsdien leef ik dus hier met mijn zusje." vertelde Maelynn zonder al te veel details vrij te geven. Ze hoefde geen medelijden voor het feit dat ze er voor alles alleen voor stond en dat ze, sinds ze hier woonde, geen enkele vriend heeft gehad. De enige waarmee ze sprak was koningin Eowyn, maar dat gebeurde niet zo heel erg vaak. Dat was meestal maar een uurtje in de week en dan was het meestal trainen dan praten. Toen besloot ze om zichzelf aan de ander voor te stellen. "Mijn naam is Maelynn Valentine" zei ze en stak haar hand, uit beleefdheid, uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedi dec 31, 2013 1:16 am

Déorwyn

"Ik kom van Osgiliath, een paar dagen voor de orcs daar zijn binnengevallen, ben ik met mijn broer en zus naar hier gekomen. Mijn vader is gebleven om te vechten in Osgiliath. Sindsdien leef ik dus hier met mijn zusje." Sprak de blonde vrouw. Gondor, zij kwam dus uit Gondor. Vandaar dat Déorwyn haar ook nog niet kende. Ze was wel een keer zelf in Gondor geweest, in Minas Tirith met haar vader. Hij had haar meegenomen daarheen omdat hij haar graag een keer The White City wilde laten zien. Zelf was ze toen nog 14 en was de oorlog grote oorlog nog niet echt begonnen. Wel waren er al veel geruchten en waren er al veel orks die door de landen trokken, maar daar hadden zij geen last van gehad. Zij waren van koninklijk bloed en dus werden ze onderweg naar Minas Tirith goed bewaakt. Ze kon zich de witte stad nog goed herinneren, maar die herinnering deed haar nu nog enkel pijn. Het deed haar denken aan haar vader, die was overleden. "Mijn naam is Maelynn Valentine" Zei de vrouw nu die dus Maelynn heette en stak haar hand uit. Déorwyn nam haar hand vast en schudde deze. ”My name is Déorwyn Deorhild,” Zei ze vriendelijk waarnaar ze de hand van Maelynn los liet. ”I’m born here in Edoras. I live here with my mother and my sisters. My dad died in the war.” Zei ze waarnaar ze kort haar blik liet vallen. Ze keek daarnaar naar de grote zwarte hengst naast haar met een glimlachje. ”Árian was his horse,” Sprak ze met trots. ”But now, I will take good care of him.. And I will ride with him with The Riders of Rohan,” Zei ze waarnaar ze haar blik weer naar de vrouw liet gaan. Ze was dan nog wel geen Rider of Rohan maar ze was er zeker van dat ze er een zal worden. Ze was goed met een zwaard en ze was zeker een goed rijder. Koning Éomer zou haar ook nog verder trainen, maar eerst moest ze zichzelf nog wel bewijzen.

|Words: 348 |Tag: Maelynn |Note: x |
We can all use a shoulder to cry on 228px-Tumblr_lu5tlgXYyu1qb6wmjo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedi dec 31, 2013 2:28 am

We can all use a shoulder to cry on Gm_october07_lisa
Maelynn Valentine
De ander stelde zich voor als Déorwyn Déorhild en hoorde dat de andere zij dat ze hier woonde met haar moeder en zussen en dat de ander haar vader had verloren tijdens de oorlog. Heel even keek ze naar haar eigen paard, Nikerym (wat kapitein betekent), die verder stond in de stal, maar besloot die nog niet meteen te gaan voorstellen aan de ander. Aangezien de ander haar verlies met haar had gedeeld, besloot ze dat ook maar te doen. "Mijn moeder stierf toen ik vier was, mijn vader is gestorven terwijl hij Osgiliath aan het verdedigen was en mijn broer is samen met de Rohirrim naar Gondor getrokken, waar hij het leven gelaten heeft." zei ze en zuchtte even. "Wees blij dat je Arian nog hebt als aandenken aan hun en met Arian kom je vast wel bij de Rohirrim terecht." zei ze en glimlachte eventjes. Zelf had ze niets van aandenkens over, behalve dan haar herinneringen. "Ikzelf ben bij de Rohirrim, sinds ik hier woon ben ik in opleiding gegaan, vrouwe Eowyn traint me soms." Daarna zweeg Maelynn, nu had ze waarschijnlijk wel een goede uitleg gegeven over waarom ze met een zwaard over straat liep en in de richting van de poort/stallen aan het wandelen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedi dec 31, 2013 3:38 am

Déorwyn

"Mijn moeder stierf toen ik vier was, mijn vader is gestorven terwijl hij Osgiliath aan het verdedigen was en mijn broer is samen met de Rohirrim naar Gondor getrokken, waar hij het leven gelaten heeft." Sprak Maelynn en zelf slikte ze even. Iedereen had wel iemand verloren in de oorlog om de ring, vooral in Gondor en Rohan was het verlies groot, maar ook de elven verloren veel. Het was altijd naar om van anderen te horen wie zij hadden verloren in de strijd. In het geval van deze vrouw was het haar moeder, haar vader en haar broer, dan moest al helemaal naar zijn. Zelf had ze alleen haar vader verloren, ze was dan wel heel hecht met haar vader maar haar moeder en haar zusjes had ze nog. ”I’m sorry,” Zei ze, iets wat mensen vaak zeiden wanneer ze hoorde dat er iemand bij de ander was overleden. Zelf wist ze niet waarom maar het was beleefd dus zei ze het zelf ook altijd. "Wees blij dat je Arian nog hebt als aandenken aan hun en met Arian kom je vast wel bij de Rohirrim terecht." Sprak Maelynn en Déorwyn knikte. Opnieuw aaide ze de hengst over zijn vacht heen en glimlachte ze. Ja, met Árian zou ze zeker wel bij de Riders of Rohan komen, maar ook omdat ze goede relaties had met de Koning, hij was tenslotte haar neef. Ze knikte even. ”Yes, he’s a brave horse.” Zei ze glimlachend. "Ikzelf ben bij de Rohirrim, sinds ik hier woon ben ik in opleiding gegaan, vrouwe Eowyn traint me soms." Zei Maelynn die dus blijkbaar bij de Rohirrim hoorde, waar ze zelf ook nog bij ging horen. Bij het horen van de naam van haar nicht trok ze haar gezicht opnieuw tot een glimlach. ”Éowyn, my niece. I need to prove King Éomer that I can fight well and he will let me become a Rider of Rohan. He will train me, and I’m sure Éowyn will help me too.” Sprak ze.

|Words: 335 |Tag: Maelynn |Note: x |
We can all use a shoulder to cry on 228px-Tumblr_lu5tlgXYyu1qb6wmjo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedi dec 31, 2013 4:39 am

We can all use a shoulder to cry on Gm_october07_lisa
Maelynn Valentine
Maelynn haalde haar schouders op toen de andere haar medeleven betoonde door te zeggen dat het haar speet ernaar te vragen. Het was gewoon iets uit beleefdheid en het was ook iets waar Maelynn niet mee om kon gaan. Met spijt kreeg je ze niet terug, weg was weg. Zijzelf was zeer realistisch in die dingen en dromen deed ze al lang niet meer. "Mijn moeder stierf aan kraamvrouwenkoorts."  zei ze en haalde opnieuw haar schouders op. Deorwyn leek ervan uit te gaan dat ze haar moeder ook had verloren door de oorlog, maar dat was er enkele jaren ervoor al gebeurd aan een stomme ziekte, waarvoor ze toentertijd in Osgiliath niet de nodige geneesmiddelen voor hadden. De dood van haar moeder had ze reeds verwerkt, toen had ze nog haar vader en broer gehad om erdoor te komen. Maar nu die twee ook weg waren en haar zusje zich tegen haar had gekeerd, moest ze het helemaal alleen doen en dat lukte haar niet. Ze was hard geworden naar de anderen toe, terwijl ze diep vanbinnen nog helemaal kapot was. De ander zei dat ze een dapper paard had en ze knikte instemmend, ze had de littekens op het paard gezien. Plots deelde de andere mee dat ze de nicht was van Eowyn, de vrouw waarvoor ze zoveel respect voor had, iets wat ze totaal niet had zien aankomen. Maelynn wist niet eens dat er buiten éomer, éowyn en faramir nog adellijkbloed rondliep in Edoras. Maar toen de ander vermelde dat ze zich eerst moest bewijzen voor ze ook Rijder zou worden, zuchtte ze opgelucht. Even had ze gevreesd dat de familie er gewoon zomaar bij zou genomen worden, maar gelukkig liep alles hier nog steeds eerlijk. Lynn vond het fijn dat iedereen op dezelfde manier werd behandelt, dat gaf een armzalig meisje als zijzelf kansen om te groeien. "Wil je mijn paard zien? Ik heb hem mogen uitkiezen, de dag dat ik toegelaten werd in de Rohirrim. Nouja uitkiezen, hij koos mij eerder uit dan ik hem."  zei ze en glimlachte breed toen ze terugdacht aan dat moment. Ze was toen naar de kudde paarden gegaan die stonden te grazen en was gewoon in het gras gaan zitten om ze allemaal zorgvuldig te bestuderen, toen Nikerym plots naast haar stond en aan haar begon te snuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedo jan 09, 2014 2:02 am


"Mijn moeder stierf aan kraamvrouwenkoorts." Sprak Maelynn en Déorwyn keek haar medelevend aan. Dat was ook heel naar, dat ze haar moeder zo heeft moeten verliezen. Ze legde haar hand weer op de schouder van het grote zwarte paard die haar met zijn neus een vriendschappelijk duwtje gaf. Ze was heel blij dat ze het paard had kunnen krijgen, dat Éomer toestond dat ze hem mocht hebben en dat als ze zich zou bewijzen ze zichzelf een Rider of Rohan mocht noemen. Haar ouders hadden niet zo heel veel contact meer met hun gehad, haar vader en hun vader hadden geen goede band, ze hadden elkaar nooit echt gemogen. Haar moeder had ook nog steeds niet veel met koning Éomer en zijn zusje maar dat maakte haar niet zoveel uit. Ze hield van haar neef en haar nicht, of haar ouders dat nou wel of niet deden. "Wil je mijn paard zien? Ik heb hem mogen uitkiezen, de dag dat ik toegelaten werd in de Rohirrim. Nouja uitkiezen, hij koos mij eerder uit dan ik hem." Vroeg ze nu. Déorwyn knikte met een glimlachje. Ze kende alle paarden van de Rohirrim uit haar hoofd, en van de meeste wist ze ook wie hun vorige eigenaren waren. Haar vader leerde haar alle paardennamen van de paarden op in deze stallen en van de meeste had hij haar dan ook hun geschiedenis verteld. ”I would love to,” Zei ze vriendelijk met een glimlach..

|Words: 241 |Tag: Maelynn |Notes: laat en kort, sorry :s |

Déorwyn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitimedo jan 09, 2014 3:58 am

We can all use a shoulder to cry on Gm_october07_lisa
Maelynn Valentine
Maelynn knikte toen de ander zei dat ze graag haar paard wilde zien en nam haar mee naar één van de laatste stallen en bleef staan bij de voskleurige vos met een witte bles en vier witte voeten. "Dit is Nikerym, mijn trouwe hengst." zei ze en glimlachte toen haar paard haar hand likte. Nikerym was nog een jong dier, hij was nog maar een jaar of zes en zij had hem al twee jaar. Nikerym was het elfs voor 'kapitein' en ze vond het een passende naam voor het dier. In een echt gevecht hebben ze nog niet meegedaan, maar ze heeft al vaak met de Rohirrim getraind en al oefengevechten gehad op het paard. "Als je wil kunnen we samen een ritje gaan maken." zei ze toen en keek de ander vragend aan. Maelynn wilde de ander beter leren kennen en ze dacht dat dat het snelst en best ging als je alleen was, dan wist je dat er niemand meeluisterde naar je verhalen.


Foto Nikerym:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




We can all use a shoulder to cry on Empty
BerichtOnderwerp: Re: We can all use a shoulder to cry on   We can all use a shoulder to cry on Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

We can all use a shoulder to cry on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Visit Middle-Earth :: The Mortal Humans :: Rohan-