The Fourth Age

Evliathas Míreth 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Evliathas Míreth 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Evliathas Míreth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gaeruileth

Gaeruileth

Vrouw
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 11-01-14

Evliathas Míreth Empty
BerichtOnderwerp: Evliathas Míreth   Evliathas Míreth Icon_minitimeza jan 11, 2014 4:30 am

Evliathas


Basisgegevens


Naam: Evliathas Míreth
Geslacht: Vrouwelijk
Soort: Elf (Silvans)
Leeftijd: 578
Karakter: Evliathas is een erg sociale elf, ze is niet racistisch, ze respecteert alle soorten, behalve orks dan. Ze is geboren in Caras Galadhon in Lothlorien maar ze voelde zich altijd meer thuis bij haar familie in de Woodland Realm.

Algemene Informatie


Bijnaam: Evi
Sterrenbeeld: Boogschutter
Geboorteplaats: Caras Galadhon
Optimist of pessimist: Optimist
Maagd: Ja
Wat zoek je in een partner: Hij moet behulpzaam zijn, zorgzaam en moet goede vecht skills hebben.


Uiterlijke kenmerken


Tattoo's: -
Littekens: -
Lengte: 1.64
Haarkleur: Blond
Lichaamsbouw: Slank, een mooi lichaam
Oogkleur: Blauw
Overige kenmerken: -


Familiebanden


Vader: Itrad
Moeder: Amorilas
Zussen: -
Broers: -
Mentor: -
Overige familiedetails: Oom: Itrilas, Tante: Ilandal, Neef: Itrandil, nicht: Itaril


Overige


Overige: Evliathas heeft een witte zeearend als vriend. Ze draagt daarom ook altijd een leren handschoen en heeft een zilveren fluitje aan een ketting om haar nek.
Ze draagt ook bijna altijd een rode cape.

Elvellon (Haar witte zee arend):

Tálagor (haar paard):

|Words: x |Tag: x |Note: hoop dat dit goed is en het mag :s |
Evliathas Míreth Tumblr_meu345xjnX1qc1d51o6_r1_250
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Evliathas Míreth Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evliathas Míreth   Evliathas Míreth Icon_minitimeza jan 11, 2014 10:47 am

Goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Evliathas Míreth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Itaril Míreth

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register-