The Fourth Age

Sarya Solana 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Sarya Solana 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Sarya Solana

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

Sarya Solana Empty
BerichtOnderwerp: Sarya Solana   Sarya Solana Icon_minitimezo jan 19, 2014 7:49 am

SARYA


Basisgegevens


Naam: Sarya Solana
Geslacht: Vrouwelijk
Soort: Elf
Leeftijd: 312
Karakter: Sarya is nog een hele jonge elf, in verhouding tot hoe oud de elven kunnen worden. Ze heeft een hele vreugdevolle jeugd gehad en is over het algemeen een heel vrolijk meisje. De oorlog om de ring was zeker geen leuke tijd voor haar maar ze is er goed doorheen gekomen zonder al te veel dierbaren te verliezen. Veel van haar vrienden zijn hun vader wel kwijtgeraakt maar omdat Sarya alleen haar moeder heeft hoefde zij nooit in angst te leven dat haar moeder zou sterven, die was ook de hele tijd dicht bij Sarya geweest. Zelf is ze altijd al wat anders geweest dan de rest met haar donkere ogen en haar donkere haar, vooral de donkere ogen waren erg opmerkelijk voor een elf. Sarya woont samen met haar moeder in Lothlorien en heeft geen idee van waar haar vader is. Ze weet helemaal niets van haar vader, behalve dan dat hij waarschijnlijk net zoals zij zwart haar zou hebben gehad, omdat haar moeder al haar familieleden aan haar moeders kant blond haar hebben. Nu de oorlog om de ring voorbij is en veel vrienden hun vader hebben verloren in de strijd om Helms deep begon Sarya zich echt af te vragen wie nu eigenlijk haar vader is en of hij nog wel zou leven. Ze is nu daarom opzoek naar haar vader.


Algemene Informatie


Bijnaam: -
Sterrenbeeld: Maagd
Geboorteplaats: Lothlorien
Optimist of pessimist: Optimist
Maagd: Ja
Wat zoek je in een partner: Het moet een vrolijk iemand zijn die veel van haar zal houden.


Uiterlijke kenmerken


Tattoo's: -
Littekens: -
Lengte: 1.66
Haarkleur: Zwart/Donkerbruin
Lichaamsbouw: Slank,
Oogkleur: Bruin
Overige kenmerken: Elven oortjes natuurlijk


Familiebanden


Vader: Darrion (He was a human)
Moeder: Sansa
Zussen: -
Broers: -
Mentor: -
Overige familiedetails: -


Overige


Overige: Haar moeder was vroeger verliefd geworden op een mens uit Gondor en heeft hiermee Sarya gekregen. Alleen kregen Sansa en Darrion snel ruzie over waar ze Sarya zouden opvoeden, in Pelargir of Lothlorien. Door deze ruzie wilde Sansa niet meer verder door het leven met Darrion en besloot Sarya zelf op te voeden in Lothlorien. Darrion is aan oude leeftijd gestorven..

Satar - Loyal companion (Quenya) - (haar paard):
|Words: x |Tag: x |Note: x |
Sarya Solana Tumblr_mvpc6zlnDo1ronqj7o3_250
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
 

Sarya Solana

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register :: Accepted-