The Fourth Age

Avatar Rate 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Avatar Rate 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Avatar Rate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrahíl

Adrahíl

Vrouw
Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 06-08-13

Avatar Rate Empty
BerichtOnderwerp: Avatar Rate   Avatar Rate Icon_minitimedi maa 18, 2014 9:56 am

Rate de avatar van de persoon boven je :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

Avatar Rate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar Rate   Avatar Rate Icon_minitimevr maa 28, 2014 1:16 pm

Een 7! Het plaatje zie ik persoonlijk niet zo graag maar ik vind het wel mooi uitgeknipt :'3 Een randje zou er ook nog leuk bij staan ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Avatar Rate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar Rate   Avatar Rate Icon_minitimeza maa 29, 2014 6:25 am

8,5. Ze heeft iets schattig waaar ik nou niet echt mijn vinger op leggen kan. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Avatar Rate Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar Rate   Avatar Rate Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Avatar Rate

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rate the name
» Name rate
» Rate het onderschrift
» Rate het liedje
» Rate de film

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Forumgames-