The Fourth Age

Wat zou je doen als.. 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Wat zou je doen als.. 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Wat zou je doen als..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrahíl

Adrahíl

Vrouw
Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 06-08-13

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimedi maa 18, 2014 9:57 am

T spreekt voor zich I'd say :p

Wat zou je doen als je in een zombie apocolyps zou zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimedo maa 20, 2014 11:36 am

Ik denk dat ik er gewoon van overtuigd zou zijn dat ik middenin een film van Resident Evil zit en het allemaal niet echt is. (tot ze me opeten natuurlijk)

Wat zou je doen als een goede vriend verliefd op je is, maar jij niet op hem/haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimevr maa 21, 2014 10:10 am

Eerlijk zijn, zodat ik het meeste kans heb om de vriendschap te behouden. In de toekomst misschien (onbewust) wat beter oppassen dat ik geen verkeerde signalen geef...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimeza maa 22, 2014 11:55 pm

En waar is jou nieuwe vraag dan? :P

Nou ja, ik stel dan maar een nieuwe:
Wat zou je doen als je wakker werd op een andere planeet waar je de wezens niet verstaat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimeza maa 22, 2014 11:59 pm

Rennen, een boom zoeken, erin klimmen en afwachten.

Wat zou je doen als je de laatste persoon op aarde was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimezo maa 23, 2014 5:30 am

Eenzaam sterven? x)

Je nog maar 24 uur te leven had...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimedo apr 03, 2014 10:14 am

Mijn testament op maken en mijn hele begrafenis regelen, dan hoeft mijn familie daar niet meer over te denken. En terwijl ik dat doe, zou ik luisteren naar mijn favoriete muziek ooit. O ja en 'afscheidsbrieven' schrijven voor al wie wat voor me betekent heeft.
Want om echt nog een laatste of grootste droom te laten uitkomen, is 24 uur véél te weinig...

Wat zou je doen als je grootste idool plots voor je stond?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimewo apr 09, 2014 6:41 am

Schrikken, want ik heb maar één idiool, en die is dood. :D

Een tafel een stoel was en een stoel een tafel?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimewo apr 09, 2014 7:04 am

Eehm... Op de tafel zitten en van de stoel eten?

Je lievelings serie/film echt zou bestaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimezo apr 13, 2014 7:21 am

Mijn lievelingsserie (sea patrol) bestaat al echt, want het is gebaseerd op de Australische Marine :p Maar als de personages ook echt zouden bestaan, dan zou ik nu twee mensen hebben echt te willen ontmoeten in Australië ipv eentje :p en lievelingsfilm heb ik niet.

Wat zou je doen als je werd opgesloten in een klaslokaal tijdens een pauze van 15min?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimezo apr 13, 2014 7:42 am

Daar pauze houden. Duh :D

Je engste nachtmerries werkelijkheid werden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimezo apr 13, 2014 9:51 am

Dromen over betere :'3
-
Wat zou je doen als de Apocalyps echt was?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimezo apr 13, 2014 9:12 pm

Waarschijnlijk sterven.

WO III begon?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitimema apr 14, 2014 12:38 am

@Sunset zo duh is dat niet, heb het zelf meegemaakt en ik was door het raam naar buiten geklommen. ;)

Als WOIII begint zou ik een manier proberen te vinden om het te overleven zo ver mogelijk van alle geweld en het de kinderen naar hun zin maken, zodat ze niet steeds met angst moeten leven.

Wat zou je doen als je zag dat een jongere in elkaar werd geslagen door een groepje van 8 andere jongeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wat zou je doen als.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat zou je doen als..   Wat zou je doen als.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wat zou je doen als..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Forumgames-