The Fourth Age

More than chasing tails 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

More than chasing tails 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 More than chasing tails

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

More than chasing tails Empty
BerichtOnderwerp: More than chasing tails   More than chasing tails Icon_minitimeza maa 22, 2014 10:08 am


Hii,
Wanneer ik eens tijd over heb of inspiratie heb, dan haal ik er mijn potlood en papier erbij en teken alles wat in mijn hoofd opkomt op papier (; Meestal is het zwart-wit en meestal katten, gewoon omdat katten geweldig zijn en ik hun vormen en bewegingen het best kan tekenen c: Ik heb ook nog andere tekeningen maar ik moet nog eens updaten dan ^^ Het stelt niet veel voor maar het leek me toch leuk om ze even te delen :'3

More than chasing tails 2wqwx09
More than chasing tails 15fri2q
More than chasing tails Qzva
More than chasing tails 280r1jm
More than chasing tails 5bi1c
More than chasing tails Ke9d8y
More than chasing tails 2s1nn74
More than chasing tails V7yv05
More than chasing tails 2nqtaf5
More than chasing tails Ejt10o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

More than chasing tails Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than chasing tails   More than chasing tails Icon_minitimeza maa 22, 2014 10:10 am

Alle grote artiesten zeggen dat hun werk niet veel voorstelt. Dat blijkt ook hier. Ze zijn supermooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

More than chasing tails Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than chasing tails   More than chasing tails Icon_minitimeza maa 22, 2014 9:47 pm

Omg echt super mooi! Wat schattig! Aww en die met dat bolletje wol! Je bent echt goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

More than chasing tails Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than chasing tails   More than chasing tails Icon_minitimeza maa 22, 2014 11:14 pm

Awh dankje allebei! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

More than chasing tails Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than chasing tails   More than chasing tails Icon_minitimezo maa 23, 2014 1:28 am

Het feit dat artiesten zeggen dat het niet veel voorstelt, is omdat ze van mening zijn dat het altijd beter kan en dat is ook waar. Mensen zijn vaak kritischer en strenger voor zichzelf dan voor anderen.

Zoals de twee vorige kan ik ook beamen dat het heel mooie en correcte tekeningen zijn, alles is mooi in proportie en realistisch getekend. Ieder heeft zo zijn eigen talent, ook in het tekenen. Ik ben bijvoorbeeld heel erg slecht in het tekenen van katten en honden (wat ik jammer vind, want vind het heel mooie dieren zowel op papier als echt). Maar ik ben dan wel weer best goed in het tekenen van slangen, ratten en muizen.

Ik ben vooral fan van de hond, omdat die echt die typische hondenblik heeft. Heel goed gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

More than chasing tails Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than chasing tails   More than chasing tails Icon_minitimevr maa 28, 2014 1:07 pm

Bedankt (;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




More than chasing tails Empty
BerichtOnderwerp: Re: More than chasing tails   More than chasing tails Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

More than chasing tails

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Art Zone-