The Fourth Age

Uuhm...hii! 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Uuhm...hii! 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Uuhm...hii!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

Uuhm...hii! Empty
BerichtOnderwerp: Uuhm...hii!   Uuhm...hii! Icon_minitimevr maa 28, 2014 12:56 pm

Good day! *zwaait*
Ik ben altijd enorm laat met voorsteltopics maken maar omdat ik mijn beloftes nakom... Dus hier komt 'ie ~

Ik ben dus Nele maar je mag me ook Nels noemen :'3 Ik ben *telt op vingers* 15 jaartjes ondertussen en ik ben een Belgje.  Ik woon in Rotselaar, dicht bij Leuven. Ken je hoogstwaarschijnlijk toch niet maar ik hoopte dat iemand in de buurt woonde. Nee gok ik dus ik ga gewoon verder x'D Vanaf september zit ik in het vierde middelbaar waar ik biotechnische wetenschappen volg. Ik ben van plan om dit toch nog twee jaartjes vol te houden om vervolgens dierenzorg of diergeneeskunde te gaan studeren. Maar zorgen voor later ~ Dit herinnert me eraan dat ik niet mag vergeten te zeggen dat ik ENORM van dieren hou en graag in de natuur bezig ben. Ik heb zelf ook een poes, Tika, een schatje <'3 Ze is echt een kleine prinses c: Ze is een kruising tussen een straatkat en een Britse korthaar voor moest je geïnteresseerd zijn. In April word ze 8 jaartjes oud c: Verder ben ik een fanatieke tekenaar, vooral in katten tekenen ben ik gedreven c: Mijn hele kast hangt dan ook vol met tekeningen  ^-^ Mijn overige hobby's zijn verhalen schrijven, lezen, afspreken met vrienden, wandelen en ik zou graag willen beginnen met boogschieten. Vroeger heb ik ook 2 jaar paardgereden maar daarmee ben ik gestopt omdat ik niet veel meer bij leerde. RPG'en is ook één van mijn hobby als dat een hobby is tenminste Ik RPG nu al twee jaartjes, ik ben begonnen op Warrior Cats, waar ik momenteel even een pauze heb genomen. Misschien ken je mij daar met de accounts Sagepaw, Camomilepelt en Whistlekit :'3 Uiteindelijk ben ik zelf met een forum begonnen: Raposa, en ben ik nu toch al een dikke 8 maanden Admin op mijn forum. Ik vind het nog steeds enorm leuk om met lay-outs bezig te zijn, zo maakte ik ook al verschillende lay-out's voor andere forums. Ik ben ook een enorme LoTR-fan ;D Ik hou enorm van fantasieverhalen, zowel om te lezen als om te zien. Ik heb dan ook al een hele grote lijst met fantasieverhalen gelezen en véééél films en series gezien c: Mijn vriendinnen verklaren me als zot maar ik denk dat ze gewoon geen gevoel voor fantasie hebben --" Zoals ze zeggen: logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal! Muziek is voor mij ook heel belangrijk. Mijn muzieksmaak ligt nu vooral bij Imagine Dragons, Ed Sheeran, Bastille, The Script en Taylor Swift :'3 Ooit ga ik eens naar een concert van één van hen, ooit (; Qua uiterlijk heb ik blond lang haar en blauwe ogen. (waarom vertel ik dit? O.o) Ik beschrijft mezelf als een dromerig maar eigenwijs persoontje o:) Ik ben moeilijk in nieuwe contacten leggen en mag snel mensen niet, andere mag ik alsof ze mijn zus/broer zijn c: Ik kom nogal timide over maar eigenlijk hou ik niet altijd maarja van sociale contacten (; Uhm, wat kan ik nog vertellen? Oh ja! Ik heb blauwe sokken met grote witte bollen aan hihi ;D 

Vragen? Stel ze maar! Ik beloof niet dat ik niet zal bijten ;D
x Nele
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Uuhm...hii! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uuhm...hii!   Uuhm...hii! Icon_minitimeza maa 29, 2014 12:09 am

Hey Tauriel!

Ik woon een halfuurtje van Leuven af dus dat valt best mee. :-)
Heb je een favoriet Lord of the Rings personage? Wat schrijf je zoal?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

Uuhm...hii! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uuhm...hii!   Uuhm...hii! Icon_minitimeza maa 29, 2014 1:00 am

@Elasthor, ehm...Tauriel, Fíli, Kíli, Bard, Legolas, Thrandiul en Aragorn -> nogal veel ;D En ik schrijf vooral korte verhalen, vaak in een eigen gecreëerde wereld met rare wezens :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Uuhm...hii! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uuhm...hii!   Uuhm...hii! Icon_minitimezo maa 30, 2014 8:09 am

Ik snap eerlijk gezegd niet dat je na twee jaar paardrijden niets meer kunt bijleren. Ofwel moest je een supertalent geweest zijn ofwel had je slechte lesgevers. Waarom zeg ik dit? Wel ik doe ook paardrijden, ondertussen al iets meer dan twee jaar en ik leer nog steeds erg veel bij. Zowel op vlak van dressuur als springen (springen heb ik nog niet veel gedaan).

Welke rare wezens bedoel je dan? Van die fantasiedieren of zelfbedachte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daelyn

Daelyn

Vrouw
Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 07-01-14
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middel-Earth

Uuhm...hii! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uuhm...hii!   Uuhm...hii! Icon_minitimezo maa 30, 2014 9:10 am

@Jannys Huntinghawk, ik deed enkel dressuur om te beginnen en ja slechte lesgevers kun je het wel noemen (; We oefende steeds hetzelfde dat het niet meer leuk was. Om de 2 maanden leerde we misschien iets nieuws. De groep werd ook steeds groter en dat maakte misschien ook verschil voor mij, ik rij liever in kleine groepjes c; Bovendien heb ik ook 3 jaar een paardenkamp gedaan dus daar kreeg ik mijn basis al en die werd mij op de manege opnieuw aangeleerd.

Vooral fantasydieren zoals elfjes, nimfen, draken, dwergen, demonen,... c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.raposa.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Uuhm...hii! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uuhm...hii!   Uuhm...hii! Icon_minitimezo maa 30, 2014 10:51 am

Ik zit ook op dressuurlessen hoor, maar soms als we tijd over hebben, dan leren we wat meer over springen. Heb vroeger ook ponykampen gedaan, maar dat waren erg slechte lessen en heb heel wat dingen verkeerd aangeleerd (buiten dan het kuisen en opzadelen), voor de rest allemaal verkeerde dingen aangeleerd gekregen of gwn nooit geleerd wat je eigenlijk wel zou moeten weten. Dus duurt op zich ook een lange tijd eer je die fouten verleert bent. Heb nog steeds moeite trouwens om met de hakken laag te rijden en mijn benen juist te houden. Maar buiten dat leer ik ook nog steeds hoe je de figuren perfect kunt gaan rijden, waar je op moet letten en zo, hoe je signalen met je benen kunt geven aan het paard, zodat die het juiste doet en minder moet sleuren aan de teugels...

Ik ben wel benieuwd naar je verhalen, kun je misschien eentje hier online zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Uuhm...hii! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uuhm...hii!   Uuhm...hii! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Uuhm...hii!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Introduce Yourself-