The Fourth Age

Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (: 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (: 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nàwen Atára



Vrouw
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 10-01-15

Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (: Empty
BerichtOnderwerp: Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (:   Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (: Icon_minitimeza jan 10, 2015 1:50 am

Dag mensen die dit lezen!

Mijn naam is Leah en ik ben veertien jaar oud - en met die informatie hebben bepaalde mensen hier denk ik wel genoeg info om te weten wie ik ben.
Whatever the case, ik wil eerst even duidelijk maken dat ik hier ooit een account heb, maar daar nooit iets mee gedaan heb. Dat account is gedeactiveerd en ik wilde een nieuwe start maken, dus vandaar dit account - al heb ik zo het idee dat er hier niet zoveel leven meer is. Ah well, ik hoop dus dat jullie me die willen bieden. (:
Ik ben niet echt het type dat goed is in hele verhalen placeren over haarzelf, so forgive me. (:

Als er nog leven is: Vragen zijn altijd welkom en ik blaf, dus ik bijt niet. (:

Liefs
Leah
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (:   Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (: Icon_minitimema jan 12, 2015 3:13 am

Hey Leah,

We zijn bezig met een nieuwe versie die een van deze dagen online komt. We verwittigen zodra hij online staat.

Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Ik heb geen flauw idee of hier nog leven is, maar toch stel ik mezelf even voor. (:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Introduce Yourself-