The Fourth Age

Schrijf je naam in het boek! 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Schrijf je naam in het boek! 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Schrijf je naam in het boek!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Schrijf je naam in het boek! Empty
BerichtOnderwerp: Schrijf je naam in het boek!   Schrijf je naam in het boek! Icon_minitimewo aug 07, 2013 12:02 am


Schrijf je naam in het boek! GandalfGaladriel
Welkom vreemdeling!


Zo, dus jij komt je inschrijven in ons grote boek. Dat is fijn maar daarvoor hebben we wel enkele gegevens van je nodig. Daarom hebben wij een invulsheet gemaakt, die je invullen moet. Enkel de basisgegevens zijn verplicht, maar het is natuurlijk leuker als je meer gegevens invult. Als je sheet is ingevuld, post je het resultaat in dit topic. Een moderator zal dan je sheet goedkeuren, en je inschrijven in het woongebied van je soort, zodat je met RPG'en kan beginnen. Wanneer een moderator je sheet goedkeurd kom je in het officiële gedeelte terecht, en verdwijnt je post uit dit topic. Je hebt dan een eigen topic. Wordt je kaart afgekeurd, dan blijft je sheet hier nog één maand beschikbaar, zodat je hem aanpassen kan.

Of je kaart nu wordt goedgekeurd of afgekeurd, je krijgt sowieso een privébericht als we dat doen.

Hierbeneden vindt je het sheet. Het is de bedoeling dat je het ingevuld in dit topic post zodat we het kunnen controleren. We beoordelen zo snel mogelijk, en proberen dat binnen 24u (vaak sneller) te doen. Heb dus een beetje geduld.

Het is toegestaan meerdere sheets te posten. Alle personages kunnen beheerd worden vanaf één account. Je hoeft dus niet meerdere accounts te registreren. Je post gewoon met een account meerdere personages. Je hoeft niet te wachten om een tweede of zelfs derde sheet te posten, tot je andere zijn goedgekeurd. Het kan gewoon achter elkaar.

Klik hier voor een blanco sheet:

Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Schrijf je naam in het boek!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rate het boek
» Jou naam doet me denken aan...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-