The Fourth Age

Arnaut Stervolger 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Arnaut Stervolger 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Arnaut Stervolger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ic3_Crusssh3r

Ic3_Crusssh3r

Vrouw
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-08-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : West-Vlaanderen

Arnaut Stervolger Empty
BerichtOnderwerp: Arnaut Stervolger   Arnaut Stervolger Icon_minitimevr aug 09, 2013 10:06 am

Arnaut Stervolger 11gsnfc


Volledige Naam: Arnaut Stervolger
Geslacht: Mannelijk
Soort: Mens
Leeftijd: 20 jaar
Karakter: Aardige jongeman, maar als het moet verdedigt hij zichzelf en zijn vrienden zo goed als hij kan. Hij houdt er niet van om onderschat te worden vanwege zijn jonge uiterlijk.
Familie: Welke relatie heeft je personages met zijn of haar familie
Parner: /

Bijnaam: Ridder van het Eikenblad
Sterrenbeeld: Vis
Geboorteplaats: Redmont


Optimist of Pessimist: Optimist
Maagd: Ja
Wat zoek je in een partner: Ze moet een dergelijk gevoel voor avontuur hebben, moed en heeft verantwoordelijkheid. Zou groene ogen & blond haar moeten hebben om perfect te zijn.

Tattoo(s): Geen
Littekens: Zijn neus was ooit gebroken, maar dat maakt hem niet minder knap. Je ziet er bijna niets meer van.
Lichaamsbouw: Slank, maar brede schouders en normaal gespierd.
Oogkleur: Blauw



Vader: Gestorven tijdens een veldslag.
Moeder: Gestorven in het kraambed.
Zussen: Geen.
Broers: Geen.
Mentor: Heer Roderik.
Overige familidetails: Hij wilde in de voetsporen treden van zijn vader, die eervol gesneuveld is tijdens een veldslag. Zijn vader heeft nooit een achternaam gehad, aangezien deze niet vermeldt stond in zijn papieren. Arnaut heeft zijn achternaam te danken aan het feit dat hij zichzelf en zijn vrienden gered heeft door de groep door het gebergte te leiden aan de hand van de sterren. Na deze daad is hij geslaagd toegetreden tot de krijgsschool van heer Roderik, en is nu volleerd ridder.

Overige: Een natuurtalent met het zwaard, maar kan ook handig omgaan met lansen. Zijn eenvoudige, blauwe harnas laat hem toe steeds soepel elke aanval te pareren of te ontwijken. Zijn lenigheid helpt hem ook. Zijn bliksemsnelle aanvallen breken door bijna elke verdediging.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Arnaut Stervolger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register-