The Fourth Age

Ervaring Personage 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Ervaring Personage 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Ervaring Personage

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimezo aug 11, 2013 1:17 am

Hoi allemaal,

Even wat uitleg: 
Als je personage is goedgekeurd zal je zien dat enkel de gebieden die tot jou ras behoren voor je zichtbaar worden. Als je méér gebieden met je personage wil openen zal je eerst in jouw gebieden moeten bewijzen dat je een actief en goed RPG'er bent. Als je dat doet, zal een Valar je bekwaam achten om naar andere gebieden, van andere rassen te reizen. Je wordt hier met een PM van op de hoogte gesteld. Je hebt zelf de keuze  welk ras je kan gaan opzoeken. Als we een tijdje later je RPG-kunsten weer opmerken, zal je toegang krijgen tot een tweede soort, een derde, en als allerlaatste, de vierde.

Vriendelijke groeten
Valar Elasthor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sir Aragorn

Sir Aragorn

Man
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 15-08-13

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo aug 15, 2013 5:44 am

Dus we krijgen meer exp als we RPG'en zeg maar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ic3_Crusssh3r

Ic3_Crusssh3r

Vrouw
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-08-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : West-Vlaanderen

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo aug 15, 2013 9:30 am

Ja, dat is zo. Het is juist leuker om nieuwe gebieden te moeten verdienen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo aug 15, 2013 9:20 pm

Het is inderdaad de bedoeling dat je door meer en meer te RPG'en ook meer gebieden gaat krijgen ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedi okt 08, 2013 2:44 am

Hoe bepaal je dat iemand actief is? Het aantal posten dat die heeft of eerder hoe lang het duurt eer de persoon zich de volgende keer aanmeld? Want eigenlijk is 'actief zijn' een subjectief woord. De een verstaat dat het ene onder, terwijl een ander er iets totaal anders bij verstaat...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedi okt 08, 2013 7:25 am

Het idee dat ik had, maar nog goedgekeurd moet worden door mijn crewleden werkt zo dat de leden met "like" en "dislike" kunnen aangeven wat ze van iemands posts vinden. Als iemand genoeg "likes" heeft bij RPG-berichten, zou deze een level stijgen, en toe kunnen treden tot andere gebieden (sterk genoeg om te reizen)

Dit is echter enkel een idee, dus feedback is zeer welkom. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedi okt 08, 2013 8:47 am

Persoonlijk denk ik dat zo'n systeem niet werkt. Dat ze wrs enkel de dislike zullen gebeuren als de post echt niet door de beugel kan, maar wanneer die 'goed' is er waarschijnlijk niet op de like gedrukt zal worden en men het misschien enkel zal doen bij hun vrienden.
Wat je misschien wel kunt doen is dat ze na een aantal posts in een gebied naar keuze mogen toetreden. Is misschien ook een iets eerlijker systeem dan het vorige...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimewo okt 09, 2013 9:15 pm

Je hebt gelijk over het probleem met dit voorstel. Het probleem met aantal posts is echter dat je een hele hoop SPAM krijgt, hetgeen ik niet promoten wil. Een ander nadeel eraan is dat de kwaliteit van de post geen belang meer zal hebben, terwijl ik, bij het toestaan van meerdere gebieden rekening wil houden met kwantiteit  en kwaliteit. Voor dit probleem moet zeker nog een oplossing worden gezocht...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimewo okt 09, 2013 9:42 pm

Je kan ook punten doen, maar dat je die alleen krijgt wanneer je in het rpg gedeelte post. Dus bijvoorbeeld een punt voor reageren en twee voor het openen van een topic ofzo?

En dat je dan zegt bij 100 punten krijg je er een gebied bij etc
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimewo okt 09, 2013 9:43 pm

Goed idee, maar de kwaliteit blijft zo onbelangrijk ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimewo okt 09, 2013 9:49 pm

Met kwaliteit bedoel je de posten neem ik aan?
Dan maak je een topic dinges aan en zodra iemand 100 punten heeft laat je die daar een post plaatsen en dan kun je bepalen of je vind dat de kwaliteit goed is xd zo ja meer gebieden. Zo nee pech gehad.
Maar dan moet je natuurlijk wel rekening gaan houden met hoe lang iemand al rpgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 12:01 am

Dat is dan weer te harde vriendjespolitiek :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 12:32 am

Hoezo is dat dan weer harde vriendjespolitiek?

Het gaat toch niet om wie de post schrijft maar hoe de kwaliteit is?

Anders is alles vriendjespolitiek. En kun je het beter alleen naar de punten kijken vind ik xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 1:25 am

Dat is dan ook weer een punt :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 1:51 am

Om bij die 'test' post vriendjespolitiek te vermijden, kan je vooraf een lijstje maken met wat er zeker aanwezig moet zijn in de post. En als je al die dingen erin terugvindt, je de persoon toelaat?
Is maar een idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 2:00 am

Dat is zo simpel dat het geniaal is. :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 2:19 am

Eigenlijk snap ik niet dat je je druk maakt om kwaliteit. Hoe vaak komt het voor dat iemand echt slecht post?
In de jaren dat ik rpg ben ik nog maar een iemand tegen gekomen die echt slecht rpgt. Die gebruikte geen hoofdletters etc
xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 2:23 am

Prijs je gelukkig dat je nog maar één iemand bent tegengekomen. Zowel Valar als mezelf komen van een site waar het vol zit met leden die zeer slecht zijn met rpg. Ikzelf heb er al verschillende meegemaakt. Dus het komt veel vaker voor dan je zou denken. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 2:39 am

Maar dan neem ik aan dat je iemand er op wijst en tips gaat geven zodat die persoon er wat aan kan doen?

En eerlijk gezegd is het ook wel wat gemeen, stel iemands posten zijn niet al te goed, en een ander krijgt dan wel een groter post gebied maar die gene niet. Dat is oneerlijk vind ik.  Dan is de kans ook groot dat die mensen op een gegeven moment denken 'ik ben weg hier.' en dan gaan die leden weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitimedo okt 10, 2013 3:06 am

Ik snap uw redenatie helemaal. Er is echter ook een nadeel aan het niet doen. Omdat mensen dan heel veel posten gaan maken die kwalitatief niet veel waard zijn, om zo meer gebieden te krijgen. :/ Ik sta altijd open voor suggesties. :D Ik kijk ook of mensen moeite doen. Zo zou, als het systeem op poten staat, bijna iedereen, behalve Jannys (die alleen nog iets langer hier moet zijn om die promotie te krijgen.), Als mensen, zoals je zegt moeite doen, dan krijgen ze binnen de kortste keren promotie. Geloof me, het is niet de bedoeling gemeen te zijn ofzo. Activiteit wordt beloond, maar de posten moeten ook een klein béétje kwaliteit hebben, vind ik. Ervaring Personage 2538198788 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Ervaring Personage Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaring Personage   Ervaring Personage Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ervaring Personage

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-