The Fourth Age

Toevoeging Istari 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Toevoeging Istari 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Toevoeging Istari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sir Aragorn

Sir Aragorn

Man
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 15-08-13

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimedo aug 15, 2013 5:46 am

Waarom zijn er geen Istari in de RPG? Is dat niet leuk om toe te voegen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimedo aug 15, 2013 9:33 pm

Hmmm, dit wou ik met de crew bespreken, maar het kan ook hier.
Het vermoedelijke probleem is dat we dan een hele bende Istari hebben. Wat ik wel wil doen met Istari, is binnenkort één modje "promoveren" tot Istari. Deze functie houdt dan in dat hij "second-in-combat" is, en van mij de taak overneemt om de site te leiden als ik hier tijdelijk niet aan kan voldoen.

Maar in de 4de Era, verlieten de Istari Midden-Aarde. Daarom is het ook moeilijk ze in de RPG te betrekken.
Ik ben echter bereid tot een gesprek hierover ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Ic3_Crusssh3r

Ic3_Crusssh3r

Vrouw
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-08-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : West-Vlaanderen

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimevr aug 16, 2013 9:08 am

het spijt mij zeer, maar wat the hell is een Istari? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrahíl

Adrahíl

Vrouw
Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 06-08-13

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimevr aug 16, 2013 9:17 am

Dat zijn machtige tovenaars, die gestuurd waren soort van tegengewicht te bieden aan Sauron. c:
Saruman, Radagast en Gandalf zijn bijvoorbeeld Istari :D Maar ze zijn na de 3de Era uit Middle-Earth vertrokken.
Maar wat Elasthor al zei, ik denk dat iedereen dan een Istari wil zijn als je het toevoegt en dat is natuurlijk ook niet echt leuk :|
Terug naar boven Ga naar beneden
Ic3_Crusssh3r

Ic3_Crusssh3r

Vrouw
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-08-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : West-Vlaanderen

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimevr aug 16, 2013 9:28 am

ik begrijp het xd ja misschien is het dan toch niet zo'n goed idee, en de crewleden dan zo'n istari te laten zijn is dan ook weer een beetje discriminatie van gewone leden vind ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimevr aug 16, 2013 9:20 pm

Ik denk dat je het niet goed begrijpt. Ik wil crewleden geen toestemming geven om een istari te zijn. Ik wil echter één modje bevoegd maken om mijn taken over te nemen als ik afwezig ben. Dat éne lid krijgt dan in plaats van Queen/King, de rang 'Istari' - zoals voor mij 'Valar' staat ^^

Hij/zij zal dan ook meer kunnen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Ic3_Crusssh3r

Ic3_Crusssh3r

Vrouw
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-08-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : West-Vlaanderen

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimeza aug 17, 2013 1:12 pm

nee ik vind het geen goed idee, iedereen zal zo iemand willen zijn of zo'n bevoegdheid willen
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimezo aug 18, 2013 12:01 am

Dat klopt, maar hetzelfde voor moderator. Iedereen zal ook moderator willen zijn en dat kan ook niet :/
Ik begrijp jou standpunt, maar iemand moet het overnemen als ik eventjes wegval... :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Ic3_Crusssh3r

Ic3_Crusssh3r

Vrouw
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-08-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : West-Vlaanderen

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimezo aug 18, 2013 11:59 am

wel vraag dat dan aan 1 van je modjes om dat te doen? xd in plaats van daar zoiets ingewikkelds van te maken ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimezo aug 18, 2013 8:44 pm

Euhm, ik geloof dat je het niet echt begrijpt. xD Dat modje, krijgt dan de rang van Istari, maar het is dus wel een modje :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimedi okt 08, 2013 2:49 am

Ergens snap ik wel dat je 'Istari' er niet bij wilt hebben, maar je kunt toch ook wel andere rollen hebben die magisch zijn? Ze hoeven daarom niet zo machtig te zijn als Saruman, Mithrandir of Radagast.
Maar kunnen ergens toch wel wezens zijn die iets van magie hebben als drankjes, spreuken, een staf...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitimedi okt 08, 2013 7:23 am

Mages zouden eventueel wel kunnen, ja. :) Althans, zolang de machten beperkt krijgen... Misschien helpt de verdwijning van de blauwe tovenaars om dit in het verhaal te passen. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Toevoeging Istari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toevoeging Istari   Toevoeging Istari Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Toevoeging Istari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-