The Fourth Age

Adviesbureau 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Adviesbureau 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Adviesbureau

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sir Aragorn

Sir Aragorn

Man
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 15-08-13

Adviesbureau Empty
BerichtOnderwerp: Adviesbureau   Adviesbureau Icon_minitimedo aug 15, 2013 5:48 am

Heb je een probleem en wil je raad? In dit topic kan je je probleem voorleggen aan de andere leden die je kan kunnen bijstaan en troosten. 

Adviesbureau 3281555067
Terug naar boven Ga naar beneden
True Mage



Man
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 15-08-13

Adviesbureau Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adviesbureau   Adviesbureau Icon_minitimedo aug 15, 2013 6:48 am

Ik snij mezelf. Punt :(
Terug naar boven Ga naar beneden
Ic3_Crusssh3r

Ic3_Crusssh3r

Vrouw
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 09-08-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : West-Vlaanderen

Adviesbureau Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adviesbureau   Adviesbureau Icon_minitimedo aug 15, 2013 9:32 am

Hm ik vind dat snijden geen enkele zin heeft. Maar ik begrijp ook wel waarom je het doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Adviesbureau Empty
BerichtOnderwerp: Re: Adviesbureau   Adviesbureau Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Adviesbureau

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-