The Fourth Age

Want to be a VIP? 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Want to be a VIP? 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Want to be a VIP?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Want to be a VIP? Empty
BerichtOnderwerp: Want to be a VIP?   Want to be a VIP? Icon_minitimedo aug 15, 2013 10:16 pm

Op vele sites heb je een VIP-systeem, 
Om winst te maken met de site,
Kunnen leden oneerlijke voordelen krijgen,
Als ze een mooie storting doen,
Haal jullie portemonee dus maar boven!

Geintje!


We hebben niet het doel om winst te maken, maar we introduceren wél een VIP-systeem om actieve leden te bedanken voor hun inzet. Met VIP-punten kan je behoorlijk leuke dingen doen, die zeer binnenkort beschikbaar zullen zijn.

Er zijn dingen die automatisch verrekend worden, en er zijn speciale zaken die even een seintje aan de moderator vragen.

Automatisch
- Je krijgt een vippunt wanneer je een bericht post. 
- Je krijgt drie vippunten wanneer je een nieuw onderwerp start.
- Je krijgt een vippunt als je een bericht op iemand profiel achterlaat.
- Je krijgt vijf vippunten voor elke wederzijdse vriend.

Op Aanvraag
-
Je krijgt tien vippunten voor elk nieuw lid dat je aanbracht.
- Je krijgt tien vippunten voor het melden van een fout.
- Je krijgt tien punten voor het beantwoorden van een vraag in het Helpdesk gedeelte
- Je krijgt tien  punten voor het aanmaken van een personage (beperkt tot 40 punten!)
- Je krijgt 25 punten als je met een personage een relatie krijgt, als geschenk (beperkt tot 100 punten)
- Je krijgt 50 punten als je een kind krijgt in de RPG, om de suikerbonen te betalen.
- Je krijgt 100 punten op je verjaardag. (eenmaal per jaar! Want to be a VIP? 1686718031 )

De winkel
De winkel is in aanbouw en zal spoedig openen.

Het verleden
Als je voor 16 augustus 2013 zaken hebt gedaan die NIET automatisch worden verrekend, mag je deze altijd aanvragen, om de punten toch nog te krijgen. De punten die je krijgt voor een "post" zullen automatisch worden toegevoegd, en hoeven dus niet aangevraagd te worden.

Crewleden
Crewleden krijgen, op basis van hun beoordeling, elke maand een beloning voor het werk dat ze die maand hebben verricht.

Hoeveel punten heb ik?
Hoeveel punten je hebt, is te zien op je profiel.

Punten aanvragen?
Heb je recht op punten die niet automatisch toegevoegd worden, dan post je dit formulier ingevuld in dit topic zodat een beheerder de punten toe kan voegen. ^^

Code:
Ik heb recht op extra punten.
[b]Reden: [/b]
[b]- [/b]Je krijgt tien vippunten voor elk nieuw lid dat je aanbracht. 
- Je krijgt tien punten voor het beantwoorden van een vraag in het Helpdesk gedeelte
- Je krijgt tien  punten voor het aanmaken van een personage (beperkt tot 40 punten!)
- Je krijgt 25 punten als je met een personage een relatie krijgt, als geschenk (beperkt tot 100 punten)
- Je krijgt 50 punten als je een kind krijgt in de RPG, om de suikerbonen te betalen.
- Je krijgt 100 punten op je verjaardag. (eenmaal per jaar!  )
[b]Link naar topic (of andere info die relevant is):[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Want to be a VIP?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-