The Fourth Age

Johny A. Walsing 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Johny A. Walsing 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Johny A. Walsing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Johny Walsing

Johny Walsing

Man
Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 23-08-13

Johny A. Walsing Empty
BerichtOnderwerp: Johny A. Walsing   Johny A. Walsing Icon_minitimeza aug 24, 2013 3:24 am

Johny A. Walsing 1928 
Volledige naam: Johny Albus Walsing.
Geslacht: Mannelijk.
Soort: Mens.
Leeftijd: 14 jaar.
Karakter: Hij is heel druk & Gebruikt vaak en snel geweld Verder is hij wel aardig en grappig.
Familie: Hij had een sterke band met zijn ouders en met zijn broertje maar die zijn allemaal gestorven.
Partner: -

Bijnaam: Kleine Aap.
Sterrenbeeld: Stier.
Geboorteplaats: Rohan .

Optimist of pessimist: Optimist.
Maagd: Nee.
Wat zoek je in een partner: Ze houdt van rieizen En kan een beetje boogschieten.

Tatoo(s): -
Littekens: Hij heeft een heel groot Litteken op zijn rug.
Lengte: 1,96 M.
Haarkleur: Zwart.
Lichaamsbouw: Hij heeft brede schouders en heeft een stoere uitdrukking.
Oogkleur: Roode Gloed.
Overige kenmerken: Hij houdt van reizen en is een ervaren boogschutter.


Vader: Overleden tijdens een aanval op eigen gebied.
Moeder: Overleden tijdens een aanval op eigen gebied.
Zussen: -
Broers: Overleden tijdens een aanval op eigen gebied.
Mentor: Zijn neef.


Laatst aangepast door Johny Walsing op zo aug 25, 2013 3:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Johny A. Walsing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Johny A. Walsing   Johny A. Walsing Icon_minitimeza aug 24, 2013 4:19 am

Hoi Jhonny,

Welkom in de 4de Era!

Je kaart is heel goed, op 2 puntjes na.

- Ik kan helaas niet toestaan dat je foto's van filmpersonages gebruikt voor je personages. Als Avatar is dat geen probleem, maar als personage kan ik dat niet toestaan omdat we anders op den duur 25 Legolas-lookalikes hebben.

- Tevens moet je het karakter van je personage nog beschrijven. Zodra dit aangepast is, mag je even reageren op dit topic en dan keur ik je personage goed voor je.

Groetjes,
Elasthor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Johny Walsing

Johny Walsing

Man
Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 23-08-13

Johny A. Walsing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Johny A. Walsing   Johny A. Walsing Icon_minitimezo aug 25, 2013 3:09 am

Aangepast!
By: Johny
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Johny A. Walsing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Johny A. Walsing   Johny A. Walsing Icon_minitimezo aug 25, 2013 3:35 am

Proficiat!
Uw personage is goedgekeurd. U kunt nu in de RPG-gebieden van de mensen deelnemen aan topics of zelf topics starten. Naarmate u actiever bent op de RPG zult u ook toegang krijgen tot gebieden van andere soorten.

U ontvangt 10 VIP-punten voor dit personage.

Indien u nog vragen heeft kunt u terecht bij de helpdesk, of een crewlid contacteren. Wij wensen u allesinds veel plezier in de 4de Era en wensen u een mooie legende toe!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Johny A. Walsing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Johny A. Walsing   Johny A. Walsing Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Johny A. Walsing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register-