The Fourth Age

Rhaelys Targaryen  35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Rhaelys Targaryen  35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Rhaelys Targaryen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Rhaelys Targaryen  Empty
BerichtOnderwerp: Rhaelys Targaryen    Rhaelys Targaryen  Icon_minitimema sep 16, 2013 2:18 am

Rhaelys Targaryen  Tumblr_ma5k6jvXs31qhdgz2o1_500

Basisgegevens
________________________________________________________________________________________________________________

Volledige naam: Rhaelys targaryen
Geslacht: Vrouwelijk
Soort: Elf
Leeftijd: 2015 jaar
Karakter: Rhaelys is een jonge dame die erg onschuldig lijkt. Maar dat is ze totaal niet. Ze is iemand die haar uiterlijk gebruikt om te krijgen wat ze wil. Iets wat ze veel heeft gedaan. Door de jaren heen heeft Rhaelys dan ook aardig wat trucjes geleerd. Behalve dat is ze erg aardig. Ze zou een mens nooit zomaar pijn doen. Niet als het nodig is. Ze is erg zorgzaam naar de mensen toe van wie ze houd. Rhaelys zal ook alles doen om die mensen te beschermen. Ze zal zelfs haar leven voor hen geven. Je moet haar vertrouwen dan ook nooit schenden. Eenmaal een vijand altijd een vijand. Ze is vaak erg speels en houd er niet van om altijd maar serieus te zijn. Ze heeft soms dan ook momenten dat ze zich gedraagt zoals een echte puber doet. In dat soort buien is ze erg ongeduldig. Rhaelys is een opvliegerige typ, ze kan snel boos worden en is ook erg agressief. 
Familie: Rhaelys heeft enkel haar moeder. Haar vader heeft ze nooit gekent dit omdat wat haar moeder met hem deed maar een eenmalig iets was
Partner: nee


Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________

Bijnaam: rhael
Sterrenbeeld: leeuw
Geboorteplaats: onbekend


Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________

Optimist of pessimist: allebei
Maagd: ja
Wat zoek je in een partner: Een persoon die goed voor haar zorgt en haar begrijpt. Iemand die zijn leven voor haar zou willen geven.  Ook moet die persoon mooie en vriendelijke ogen heeft. Beetje gespierd niet te dun en niet te breed.

Uiterlijke kenmerken
________________________________________________________________________________________________________________

Tatoo(s): ~
Littekens: Ze heeft een kleine litteken achter haar linker oor
Lengte: 1.75
Haarkleur: donker blond
Lichaamsbouw: slank, eerde te dun
Oogkleur: grijs 
Overige kenmerken: ze heeft twee moedervlekken in haar hals

Familiebanden
________________________________________________________________________________________________________________

Vader: onbekend
Moeder: Daenerys Targaryen
Zussen: geen
Broers: geen
Mentor:
Overige familiedetails: x

Overige
_________________________________________________________________________________________________________________

Overige: Rhaelys is misschien niet sterk maar ze is erg lenig en redelijk snel waar door ze zich vaak wel red in een gevecht. Ze heeft het niet echt op zwaarden en draagt altijd een dolk bij haar ondanks dat haar moeder dit niet goed keurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Rhaelys Targaryen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rhaelys Targaryen    Rhaelys Targaryen  Icon_minitimema sep 16, 2013 2:41 am

Beste Rhaelys targaryen,


Welkom in de 4de Era van Midden-Aarde! Uw personage (Rhaelys Targaryen) is goedgekeurd en toegevoegd aan het boek, onder de sectie elfen. Met deze goedkeuring krijgt u automatisch toegang tot alle elfengebieden om er te RPG'en. U kunt deelnemen aan een bestaand RPG-topic of er zelf eentje starten. Tevens staat het u vrij om een extra personage te maken. Dit mag een elf zijn of van elke andere soort die u wenst. U kunt met uw account zoveel personages bespelen als u wenst. 


Uw personage is ingeschreven op het laagste level 'beginner' en zal stijgen als u goed RPG't. Als u stijgt in level zal uw personage ook kunnen RPG'en buiten het elfenrijk, en bijvoorbeeld de mensengebieden kunnen bezoeken.


Ik wens u nog veel plezier op het forum, en wenst u nog meer informatie of hebt u een vraag, dan kunt u steeds een support ticket indienen of een vraag stellen op het vragenforum. Wij wensen u sowieso veel plezier!


Met vriendelijke groeten,
Elasthor
Valar (Beheerder)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Rhaelys Targaryen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register-