The Fourth Age

Goed en slecht nieuws... 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Goed en slecht nieuws... 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Goed en slecht nieuws...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimezo sep 22, 2013 11:04 pm

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik zowel goed als slecht nieuws te melden. Wegens inactiviteit werd besloten om Ic3_Crusssh3r, uit de crew te verwijderen. We bedanken haar voor alles wat ze gedaan heeft en wensen haar nog veel succes. Vanzelfsprekend is ze hier altijd welkom...


Tegelijk wil ik jullie voorstellen aan haar vervangster. Rhaelys Targaryen

Zij zal vanaf heden de moderatortaak op zich nemen. Wij wensen haar alvast veel geluk met haar nieuwe functie, en hopen dat ze het uithoud is ons gekke team :D

Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimema sep 23, 2013 4:08 am

Gefeliciteerd!!

Jamner van de inactiviteit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrahíl

Adrahíl

Vrouw
Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 06-08-13

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimema sep 23, 2013 8:36 am

Gefeliciteerd :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimema sep 23, 2013 8:39 am

Dank jullie ,:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimema sep 23, 2013 8:48 pm

Ligt het nu aan mijn pc (wat waarschijnlijk is, met deze pc) of werkt je avatar niet? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimedi sep 24, 2013 9:54 pm

Hij moet het wel doen. En bij mij doet die het wel hij laad alleen wat langer wat waarschijnlijk komt omdat ik een aparte link heb gebruikt waar door ik twee ava's kan hebben. Als de pagina opnieuw laad dan komt er meestal een andere avatar voor ;)
Of je moest het niet tegen mij hebben. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimewo sep 25, 2013 2:51 am

Bizar dat ie het niet doet =/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimedo sep 26, 2013 2:00 am

Bij mij werkt ie ook gewoon, raar dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimedo sep 26, 2013 2:59 am

Inderdaad heel vreemd... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimedo sep 26, 2013 3:12 am

Ik zal wel gewoon een ava doen xd alleen even denken welke
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitimeza sep 28, 2013 2:31 am

Je mag ook je oude sturen, dan zorg ik dat ie wel werkt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Goed en slecht nieuws... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goed en slecht nieuws...   Goed en slecht nieuws... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Goed en slecht nieuws...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-