The Fourth Age

Alexander Rossini 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Alexander Rossini 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Alexander Rossini

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Alexander Rossini Empty
BerichtOnderwerp: Alexander Rossini   Alexander Rossini Icon_minitimema sep 23, 2013 2:15 am

Alexander Rossini 831e01b9



Basisgegevens________________________________________________________________________________________________________________


Volledige naam: Alexander Rossini
Geslacht: Mannelijk
Soort: Mens
Leeftijd: 20 jaar
Karakter: Alex is een agressieve jongeman, iets wat in de familie lijkt te zitten aangezien zijn vader ook agressief is. Verder heeft hij moeite om zijn emoties onder controle te houden. In de meeste gevallen is hij dan ook onvoorspelbaar. Maar ondanks dat is hij een schat van een mens. Hij houd van gezelligheid en is altijd wel in voor gezelligheid. Alex heeft ook nog een romantische kant. Die laat hij natuurlijk alleen zien aan de persoon van wie hij houd. Hij is erg beschermd en in sommige gevallen te beschermd. Hij heeft nog net niet de neiging om sommige personen te volgen zodat hij er zeker van is dat hen niks over komt. Alex wil natuurlijk niet overkomen als een stalker. Iets wat hij vaak weet te verbergen is dat hij onzeker is. Hij is vaak bang dat hij iets verkeerds doet en dat hij mensen teleurstelt. Als hij zenuwachtig is heeft hij de neiging om te stotteren omdat hij dan niet weet wat hij moet zeggen en dus niet makkelijk uit zijn woorden kan komen. Hier door word hij boos op zich zelf aangezien hij het belachelijk vind dat hij niet uit zijn woorden komt. In dat geval houd hij zijn mond en wil het liefst in een hoekje kruipen. Zodat hij de mensen kan ontwijken. Alex heeft ook momenten dat hij verlangd naar stilte dan is de kans groot dat hij niet snel te vinden is.
Familie: Alex heeft altijd al een goeie jeugd gehad. Hij heeft een zusje en een tweeling broertje die 5 minuten jonger is dan hem. Zijn vader is altijd een grote voorbeeld geweest, beide ouders leven nog en zijn nog steeds gelukkig bij elkaar.
Partner: ~


Algemene Informatie________________________________________________________________________________________________________________

Bijnaam: Alex
Sterrenbeeld: Stier
Geboorteplaats: Rohan


Algemene Informatie________________________________________________________________________________________________________________

Optimist of pessimist: Tussen in
Maagd: Ja
Wat zoek je in een partner: Een vriendelijke jonge dame die jonger is dan hem. Met een normaal lichaam mooie rondingen en goed kan koken. Ook moet ze er veel van reizen houden.


Uiterlijke kenmerken________________________________________________________________________________________________________________


Tatoo(s): ~
Littekens: Een paar kleine littekens die niet echt te zien zijn als je niet weet dat ze er zijn.
Lengte: 1.85
Haarkleur: Bruin
Lichaamsbouw: Slank beetje breed en wat gespierd
Oogkleur: Bruin
Overige kenmerken:

Familiebanden________________________________________________________________________________________________________________

Vader: Finn
Moeder: Carolina
Zussen: Alessia
Broers: Elijha
Mentor: Finn
Overige familiedetails:

Overige_________________________________________________________________________________________________________________
Overige: ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Alexander Rossini Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alexander Rossini   Alexander Rossini Icon_minitimema sep 23, 2013 3:20 am

All good to me!
Have Fun! :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Alexander Rossini

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register-