The Fourth Age

Wat heb jij? 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Wat heb jij? 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Wat heb jij?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitimedi okt 08, 2013 12:38 am

De vraag is simpel. Welke merchandise van Lord Of The Rings of The Hobbit heb jij thuis? Dat kan van posters tot spullen zijn uit de film. Zowel echte als replica's. Hebben jullie veel spullen? Wat vind je zelf het leukste? Wat zou je nog willen hebben?...

Praat er hier over!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitimewo okt 09, 2013 9:16 pm

Goh, eerlijk gezegd houdt het bij mij op met enkele spellen voor op de Gameboy Advance, de boeken en de films. Meer heb ik niet van The Lord of the Rings, wat, zeker als je het bekijken gaat, erg jammer is! :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitimewo okt 09, 2013 9:52 pm

Ik heb alleen the hobbit in mijn bezit. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitimevr okt 11, 2013 1:25 am

bij ons thuis hebben we de trilogie op dvd en de boeken. (dat laatste is van mijn broer). Verder heb ik thuis nog een soort van blok met foto's op uit de eerste film. Bv. een ork, gandalf, saruman, de vier hobbits, legolas... staan er op.
Dan heb ik nog mijn eigen 'staf' een sparrentak die ik in het bos heb gevonden en wat heb bewerkt tot staf. Velen zeggen dat ik wel wat op Gandalf lijk als ik met mijn stok rondloop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitimevr okt 11, 2013 1:29 am

Was het de bedoeling om op Gandalf te lijken? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitimeza jan 18, 2014 4:37 am

Ik heb alle 3 de films van de lord of the rings op dvd, the extended version :)
Ik heb de film The Hobbit an unexpected journey op dvd :)
Ik heb nu het boek de reisgenoten thuis maar die komt uit die bieb xD moet ik dus ook weer terugbrengen :( die ben ik nu dus ook aan het lezen.
Ik speel op mijn laptop de LOTRO, heel leuk spel btw ;) (IK BEN OOK AL EENS LEGOLAS TEGENGEKOMEN *smelt* hahaha) (oh ja en ik ben Aragorn ook al vaker tegengekomen en moest al vaker quest's voor hem doen haha) (ohh ja en Gimli en Elrond ben ik ook al tegengekomen, plus de zonen van Elrond haha)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitimezo jan 19, 2014 11:38 pm

Het was niet mijn bedoeling om op Gandalf te lijken, de staf was meer bedoelt voor bij verkleedpartijtjes in thema van magie of indianen. Ik had hem oorspronkelijk eerst gemaakt om soort van sjamaan te spelen (had er toen veren aan gehangen en een 'totemdier') en toen later het thema magie nog eens aan bod kwam, verkleedde ik me als tovenaar en was de stok mijn toverstaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wat heb jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat heb jij?   Wat heb jij? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wat heb jij?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-