The Fourth Age

Welke film heb je het laatst gezien? 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Welke film heb je het laatst gezien? 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Welke film heb je het laatst gezien?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimedi okt 08, 2013 12:48 am

Vertel hier in dit topic welke film je voor het laatst nog gezien hebt. Extra commentaar erbij mag, maar hoeft niet. De film mag zowel in de bioscoop als op dvd gezien zijn.



De film die ik het laatst nog bekeken heb is Pitch Perfect.
Het is een week geleden dat ik hem gekeken heb en ben er nog steeds door in de ban^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrahíl

Adrahíl

Vrouw
Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 06-08-13

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimedo okt 10, 2013 7:16 am

De laatste film die ik heb gezien is The Lone Ranger met johnny depp, was kinda funny
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimevr okt 11, 2013 12:30 am

Ik heb als laatste The Hunger Games gezien. Ik snak naar meer! :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Adrahíl

Adrahíl

Vrouw
Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 06-08-13

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimeza okt 12, 2013 12:38 am

De laatste film die ik heb gezien was I am Legend, mooie film :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimeza okt 12, 2013 5:17 am

Ik heb gisteren nog naar LOTR: The Return of the King gekeken. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimezo okt 13, 2013 2:03 am

Net: The Hunger Games --> ja, ik ben verslaafd :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimezo okt 13, 2013 7:21 am

Hij is nog niet afgelopen maar ik kijk nu sister act.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimedi nov 12, 2013 11:02 am

Mijn laatste film is nu ondertussen een tijdje geleden en ik weet niet meer welke het precies was. Ofwel was het de eerste film van Batman, ofwel was het Epica - Retrospect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrahíl

Adrahíl

Vrouw
Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 06-08-13

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimezo dec 22, 2013 1:49 am

De laatste film die ik heb gezien was The Hobbit the Desolation of Smaug :D
Zo geweldig echt waar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimedo dec 26, 2013 10:42 am

Aangezien ik vandaag nog uit verveling een film heb gekeken, heb ik nu wel een recent gekeken film.
En de film die ik gezien heb is Battle for Terra. Had die al een tijdje op mijn computer staan, maar nog nooit gekeken en aangezien ik me deze middag aan het vervelen was, heb ik maar besloten die eindelijk eens te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimedo dec 26, 2013 11:15 am

Mijn laatste film was ook The Hobbit the Desolation of Smaug :D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimedo dec 26, 2013 9:21 pm

Ook de neiuwe hobbit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitimema dec 30, 2013 11:56 am

Vandaag heb ik The Hobbit and the desolation of Smaug gezien in de Kinépolis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Welke film heb je het laatst gezien? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke film heb je het laatst gezien?   Welke film heb je het laatst gezien? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Welke film heb je het laatst gezien?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Rate de film

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-