The Fourth Age

Pearl Proudfoot 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Pearl Proudfoot 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Pearl Proudfoot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhaelys Targaryen

Rhaelys Targaryen

Vrouw
Aantal berichten : 329
Registratiedatum : 16-09-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Derde struik links

Pearl Proudfoot Empty
BerichtOnderwerp: Pearl Proudfoot   Pearl Proudfoot Icon_minitimevr okt 11, 2013 1:33 am

Pearl Proudfoot Article-0-18F8CEE6000005DC-908_310x491


Basisgegevens
________________________________________________________________________________________________________________


Volledige naam: Pearl Proudfoot
Geslacht: Vrouwelijk
Soort: Hobbit
Leeftijd: 35 jaar
Karakter: Pearl is een rustige jonge dame, sinds ze haar volwassenheid heeft bereikt is ze veel rustiger geworden. Toch kan ze nog wel eens druk worden, dit gebeurt alleen wanneer ze erg vrolijk is. Ze is iemand die door ratelt en over onzin praat wanneer ze zenuwachtig is. In dat geval kan ze wel eens over haar woorden struikelen waar door ze gaat stotteren. Ze stopt pas wanneer iemand zegt dat te doen. Pearl is iemand die haar emoties niet laat zien en altijd vrolijk lijkt te zijn. Ze weet ze dan ook goed te verstoppen. Je kan alleen aan haar zien als er wat is, wanneer ze meer dan gebruikelijk voor haar doen eet. Ze is iemand die haar problemen probeert te vergeten door meer te gaan eten. Wat natuurlijk niet helpt. Ze houd van feestjes en natuurlijk van eten. Hierom eet ze kleine hoeveel heden zodat ze altijd wel wat kan eten en ze ook niet te veel aankomt. Pearl is een verlegen jongedame die soms niet echt weet hoe ze op iets moet reageren. Op dat soort momenten gaat ze er vandoor om alleen te zijn en haar hoofd te legen. Pearl is iemand die een luisterende oor bied maar zelf niet graag over haar problemen praat. Ze is verder erg zorgzaam. Net zoals elke hobbit houd ze van een rustig, normaal en vredig leven. Toch droomt ze er van om de wereld te ontdekken maar durft dit niet te doen. Vandaar dat ze ook nooit uit haar leef gebeid is geweest wanneer dit niet moest. 
Familie: Pearl woont nog bij haar ouders en broertje en zusje, ze heeft een goeie familie en is dan ook dol op ze.
Partner: ~



Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________


Bijnaam:

~
Sterrenbeeld: Vissen
Geboorteplaats: Bokland

Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________


Optimist of pessimist: Allebij
Maagd: ja
Wat zoek je in een partner: Hij moet lief en vriendelijk zijn, ook moet hij weten wat er door haar heen gaat ook al laat ze haar echte emoties nooit echt zien. Hij moet goed voor haar zorgen en hij moet voor haar aantrekkelijk zijn.

Uiterlijke kenmerken
________________________________________________________________________________________________________________


Tatoo(s):
Littekens:
Lengte: 75 cm
Haarkleur: bruin
Lichaamsbouw: iets gezet
Oogkleur: blauw
Overige kenmerken: De meeste hobbits hebben krullend haar, pearl daar in tegen heeft meer golvend haar.

Familiebanden
________________________________________________________________________________________________________________


Vader: Carl
Moeder: Primrose
Zussen: Lila
Broers:  Madoc
Mentor: Primrose
Overige familiedetails:

Overige
________________________________________________________________________________________________________________

Overige: Ondanks dat Pearl niet echt van geweld houd is ze net zoals andere hobbits goed in het gooien van kleine dingen. Zo zou ze dus ook een kleine mes of dolk kunnen gooien en vaak zou die zijn doel dan ook raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pearl Proudfoot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register-