The Fourth Age

Oussi Vernamen 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Oussi Vernamen 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Oussi Vernamen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Oussi

Oussi

Man
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 30-10-13

Oussi Vernamen Empty
BerichtOnderwerp: Oussi Vernamen   Oussi Vernamen Icon_minitimewo okt 30, 2013 11:11 am

Basisgegevens
________________________________________________________________________________________________________________

Volledige naam:
Oussi Vernamen
Geslacht: Mannelijk
Soort: Mens
Leeftijd: 22 jaar
Karakter: Pijl en boog zijn zijn goeie punten, en dichtbij gevechten zijn zijn zwakke punten


Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________

Bijnaam: Oussi

Sterrenbeeld: Schorpioen

Geboorteplaats: In het bos



Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________

Optimist of pessimist: Optimist




Uiterlijke kenmerken
________________________________________________________________________________________________________________

Lengte: 1m 85

Haarkleur: Zwart

Oogkleur: Blauw

Overige kenmerken:  Altijd een blauwe armband bij zich


Familiebanden
________________________________________________________________________________________________________________



Broers: 1 broer

Overige familiedetails: Heeft nooit zijn familie gekend. Zijn broer voedde hem op
Maar ook de broer nooit gekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Oussi Vernamen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oussi Vernamen   Oussi Vernamen Icon_minitimedo okt 31, 2013 12:31 am

Proficiat!
Uw personage is goedgekeurd. U kunt nu in de RPG-gebieden van de mensen deelnemen aan topics of zelf topics starten. Naarmate u actiever bent op de RPG zult u ook toegang krijgen tot gebieden van andere soorten.

U ontvangt 10 VIP-punten voor dit personage.

Indien u nog vragen heeft kunt u terecht bij de helpdesk, of een crewlid contacteren. Wij wensen u allesinds veel plezier in de 4de Era en wensen u een mooie legende toe!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Oussi Vernamen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register-