The Fourth Age

Testtopic Jannys 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Testtopic Jannys 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Testtopic Jannys

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Testtopic Jannys Empty
BerichtOnderwerp: Testtopic Jannys   Testtopic Jannys Icon_minitimema nov 18, 2013 9:22 am





















Y E R N



Yern bleef vuren en met de hulp van de dieren en de Enten zag hun situatie er plots veel beter uit. Dat hadden ze allemaal aan Jannys te danken. Als zij er niet geweest was, dan had hij samen met zijn dappere metgezellen het onderspit moeten delven en zouden de Orks tot aan het bos doorgedrongen zijn. Maar nu was de situatie anders. De orks kregen pijl na pijl, klap na klap te verduren. Dapper bleef Yern vuren en hij zag tot zijn genoegen dat het Orkaantal drastisch gezakt was. De meeste orks hadden nu last van hetzelfde probleem dat zij hadden gehad, een paar ogenblikken geleden: een laag moraal. Yern keek vol trots naar zijn metgezellen. Beide schoten net als hij pijl na pijl af, maar toen merkte hij dat ook Sunset gewond was en bloed verloor. Hij moest haar helpen. Hij boog zich over zijn Ent en fluisterde in het Elfs de vraag om naar Sunsets Ent te gaan zodat hij haar kon helpen. De Ent, die gelukkig ook Elfs sprak, zette zich in beweging, en op een trage manier, die ook veel Orks vertrappelde, liep hij naar Sunset. Yern sprong op de tak van de Ent en legde zijn hand op haar rug. Nonverbaal gebruikte hij een spreuk om haar kracht te geven. "Hou vol, ik heel je zo, de strijd is bijna gewonnen." Fluisterde hij in het Elfs, en hij kon nog net een knikje zien terwijl hun pijlen bijna gelijktijdig dezelfde grote ork vloerden.

©ode Yern
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Testtopic Jannys

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Jannys Huntinghawk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-