The Fourth Age

Het onzin topic - Pagina 40 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Het onzin topic - Pagina 40 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40
AuteurBericht
Yern
Admin


Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13

Het onzin topic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 40 Icon_minitimedo maa 06, 2014 3:07 am

Hier vind je een lijst met boeken:

http://lotr.wikia.com/wiki/Category:Novels
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Niensel

Niensel

Vrouw
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : Topje van Nederland (groningen)

Het onzin topic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 40 Icon_minitimevr maa 07, 2014 4:40 am

Heehoi :)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.isola.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Het onzin topic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 09, 2014 11:12 am

Je hoeft je helemaal geen zorgen te maken. Jij hebt het verhaal van The Hobbit gekocht (wat ze dus verfilmd hebben in 3 films). Die site dat jij hebt gevonden gaat over andere boeken. Namelijk twee boeken waarin de geschiedenis van The Hobbit wordt vertelt, maar het verhaal staat hier los van.
Het verhaal van The Hobbit is voor het eerst gepubliceerd in 1937, terwijl de geschiedenis van The Hobbit pas voor het eerst is gepubliceerd in 2007.

Via deze site kun je heel wat lezen over het leven van J.R.R. Tolkien en als je naar beneden scrolt, dan kom je uit op een bibliografie met daarop alle boeken van hem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/J.R.R._Tolkien
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Het onzin topic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 40 Icon_minitimezo maa 09, 2014 11:17 pm

Wow, ik wist niet dat er nog hele geschiedenis dingen waren. Wauw, dus hij heeft het land echt laten bestaan bijna...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het onzin topic - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzin topic   Het onzin topic - Pagina 40 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het onzin topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 40 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Het happy topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Crew-gedeelte :: Archief-