The Fourth Age

Maelynn Valentine 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Maelynn Valentine 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Maelynn Valentine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Maelynn Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Maelynn Valentine   Maelynn Valentine Icon_minitimema apr 14, 2014 2:31 am

Maelynn Valentine 200_mccune-200x0
Naam: Maelynn Hannah Valentine
Ras: Mens
Leeftijd: 22
Karakter: Maelynn is een vrouw die erg gedisciplineerd is en vaak bezig is met haar toekomst en streeft altijd naar een perfecte 10 in alles wat ze doet. Ze heeft een heel duidelijk beeld van zichzelf over wat ze wil bereiken in haar leven en wie ze daar bij wil hebben. Ze kan perfect haar emoties wegbergen als ze gechanteerd of bedreigt wordt en komt zo over als een echte ijskoningin. Echter is ze niet zo 'perfect' als ze laat blijken. Net als alle andere houdt ze er ook wel eens van om de regels te doorbreken en haar eigen ding te doen. Ook is ze erg fragiel, Lynn is snel gekwetst en ze worstelt nog steeds met haar emoties omtrent de dood van haar vader en broer. Eenmaal je haar echter leert kennen en ze je eindelijk is gaan vertrouwen, zie je de echte Maelynn. Dan merk je vanzelf hoe zwak ze is en dat ze ook ontzettend lief en bezorgt is om degene waarvan ze houdt.
Woonplaats: Edoras
Familie: 
- Vader Melvin Valentine; is gestorven in de grote oorlog terwijl hij Osgiliath probeerde te beschermen tegen de Orks.
- Moeder Hannah Fairfax; is gestorven vlak na de geboorte van Maud aan kraamvrouwenkoorts.
- Grote broer Malcolm Melvin Valentine; is gestorven in de grote oorlog tijdens het verdedigen van Minas Tirith.
- Kleine zus Maud Jane Valentine; ze is 16 jaar en is geboren met 1 arm.
Wat je nog moet weten over Maelynn:
Ze woont alleen met haar zwaar puberende zus en kan de dood van haar vader en broer niet verwerken, daar lijdt ze erg onder. Daarom zoekt ze haar toevlucht binnen de Rohirrim en haar privélessen met Eowyn.

(Eigenlijk is ze gewoon op zoek naar iemand waar ze kan uithuilen, iemand die haar respecteert en waar ze zich niet groot hoeft te houden...)


Vrienden:
* Yern


Liefde:
*


Vijanden:
*


Overige:
*

Zie jij het zitten om één van je personages te linken met Maelynn op eender welke manier? Laat het dan me dan hier weten over welke rol het dan gaat en eventuele verhaallijnen/plots mag je gerust ook vermelden.


Laatst aangepast door Jannys Huntinghawk op ma apr 21, 2014 3:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Maelynn Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maelynn Valentine   Maelynn Valentine Icon_minitimezo apr 20, 2014 9:41 pm

Ik zou het zien zitten om Yern met haar te linken. Vriendschappelijk. Hun karakters lijken erg op elkaar, en dat kan interessante verhaallijnen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Maelynn Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maelynn Valentine   Maelynn Valentine Icon_minitimema apr 21, 2014 3:35 am

Aan welke soort verhaallijnen had je dan gedacht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Maelynn Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maelynn Valentine   Maelynn Valentine Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Maelynn Valentine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Maelynn Hannah Valentine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Storylines-