The Fourth Age

Maelynn Hannah Valentine 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Maelynn Hannah Valentine 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Maelynn Hannah Valentine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Maelynn Hannah Valentine Empty
BerichtOnderwerp: Maelynn Hannah Valentine   Maelynn Hannah Valentine Icon_minitimeza nov 02, 2013 7:45 am

Maelynn Hannah Valentine Gm_october07_lisa

Basisgegevens
________________________________________________________________________________________________________________
Volledige naam: Maelynn Hannah Valentine
Roepnaam: Maelynn Valentine
Geslacht: Vrouwelijk
Soort: Mens
Leeftijd: 22
Karakter: Maelynn is een vrouw die erg gedisciplineerd is en vaak bezig is met haar toekomst en streeft altijd naar een perfecte 10 in alles wat ze doet. Ze heeft een heel duidelijk beeld van zichzelf over wat ze wil bereiken in haar leven en wie ze daar bij wil hebben. Ze kan perfect haar emoties wegbergen als ze gechanteerd of bedreigt wordt en komt zo over als een echte ijskoningin. Echter is ze niet zo 'perfect' als ze laat blijken. Net als alle andere houdt ze er ook wel eens van om de regels te doorbreken en haar eigen ding te doen. Ook is ze erg fragiel, Lynn is snel gekwetst en ze worstelt nog steeds met haar emoties omtrent de dood van haar vader en broer. Eenmaal je haar echter leert kennen en ze je eindelijk is gaan vertrouwen, zie je de echte Maelynn. Dan merk je vanzelf hoe zwak ze is en dat ze ook ontzettend lief is en bezorgt is om degene waarvan ze houdt.
Familie: Ze ziet Eowyn als een soort van tante. Doordat ze vaak contact met haar heeft en haar wel mag.
Partner: /

Algemene Informatie
_______________________________________________________________________________________________________________
Bijnaam: Lynn
Sterrenbeeld: Schorpioen
Geboorteplaats: Osgiliath (is voor de inval van de orks met het gezin verhuist naar Edoras)
Optimist of pessimist: Pessimist
Maagd: Nee
Wat zoek je in een partner: Hij moet haar respecteren om wie ze is en haar niet gaan overbeschermen. Iemand waarbij ze zichzelf kan zijn zonder zich te hoeven schamen.

Uiterlijke kenmerken
________________________________________________________________________________________________________________
Tatoeage: Op haar rechter schouderblad staat er een kleine vlinder getatoeëerd.
Littekens: /
Lengte: 1m67
Haarkleur: Blond (lang)
Lichaamsbouw: Slank, maar atletisch gebouwd.
Oogkleur: Bruine ogen met een groene schijn.
Overige kenmerken: Maelynn is niet zo dol op rokjes of kleedjes en je zult haar meestal zien in een broek of short. Verder heeft ze altijd een zilveren ketting om, met daaraan een medaillon en een plaatje. Op het plaatje staan haar gegevens (zoals bij soldaten) en in het medaillon zit een foto van haar vader en een foto van haar moeder.

Familiebanden
________________________________________________________________________________________________________________
Vader: Melvin Valentine (gestorven in de grote oorlog)
Moeder: Hannah Fairfax (gestorven op het kraambed)
Zus: Een 16 jarige zus Maud Jane Valentine. (geboren met 1 arm)
Broer: Malcolm Valentine (gestorven in de grote oorlog)
Mentor: Eowyn
Overige familiedetails: Zowel haar vader als haar broer zijn beide gestorven in de grote oorlog om de ene ring. Haar moeder stierf vlak na de geboorte van haar zusje Maud. Haar moeder stierf aan kraamvrouwenkoorts.

Overige
________________________________________________________________________________________________________________
Doordat haar vader pas stierf als ze reeds volwassen was, moet ze gedwongen voor haar jongere zusje zorgen. Maud is ondanks haar beperking een gewone tienermeid en Maelynn weet soms geen weg met haar puberende zus. Ze vlucht naar het Rohirrim om zo aan de dagelijkse sleur te ontkomen. Al snel ontdekt ze dat ze een ware paardenmeester is.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Maelynn Hannah Valentine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Maelynn Valentine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register :: Accepted-