The Fourth Age

Yern Qutar 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Yern Qutar 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Yern Qutar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Yern Qutar Empty
BerichtOnderwerp: Yern Qutar   Yern Qutar Icon_minitimevr aug 09, 2013 1:28 am

Yern Qutar Hier%20de%20link%20naar%20het%20plaatje%20van%20jouw%20personageYern Qutar Yukito__commission_portrait_by_Saim








Basisgegevens

________________________________________________________________________________________________________________

Volledige naam: Yern Qutar
Geslacht: Mannelijk
Soort: Elf
Leeftijd: 4 000 jaar

Karakter:
Yern heeft een hele gesloten persoonlijkheid. Als een kind dat opgegroeid is hij al erg snel moeten opgroeien, en heeft hij geen jeugd gehad. Niemand wilde hem in huis nemen dus bleef Yern in zijn eentje achter in een weeshuis, terwijl hij al de andere kinderen gelukkig zag worden met een nieuw gezinnetje. Dit maakte dat hij geen vrienden werd met de nieuwe kinderen in het weeshuis, omdat hij angstig was dat ook zij zouden vertrekken en dat hij weer alleen achter zou blijven. Hij wilde zich isoleren voor die pijn en trok daarom een onzichtbare, massieve muur op voor zichzelf. Dit zorgde voor geen tot amper sociale contacten. Vanaf zijn 18de verliet hij het weeshuis om op zichzelf te gaan wonen. Hij kreeg een baantje in het ziekenhuis, maar ook daar legde hij geen sociale contacten. Elke dag van zijn leven was gewijd aan het bestuderen van de natuur en de geneeskunst. Door zijn toewijding werd Yern tot het ziekenhuis benoemd tot het hoofd van verschillende afdelingen, zoals de buik- en darmafdeling, de kraamafdeling en de kinderafdeling, maar ook van andere ziektes heeft hij een ongekende kennis, en vaak is hij in staat een snelle diagnose te stellen. Deze kennis komt echter met een verschrikkelijk hoge prijs. Ondanks zijn meer dan goede hart is hij vaak bot en legt zelden contact. Hij leeft voor zijn beroep, en voor de kennis, maar heeft nog nooit echte vrienden, laat staan een vriendin gehad. Lukt het ooit iemand om door de barrières die hij heeft opgetrokken heen te breken?f

Familie:

Yern was amper drie toen zijn familie onder mysterieuze omstandigheden stierf. Hij herinnert zich erg weinig tot niets van de periode met zijn ouders en zit daar erg mee. In het weeshuis heeft hij geprobeerd om zoveel mogelijk te weten te komen over zijn ouders, maar dat lukt niet, omdat niemand is wist (of wilde?) vertellen. Yerns pijn en verdriet werd snel omgezet in wrok en later in haat tegenover zijn ouders. Hij houdt van hen, maar om de pijn te vermijden, heeft hij dat omgezet in "haat."

Partner: Vrijgezel



Algemene Informatie

________________________________________________________________________________________________________________

Bijnaam: Bastaard (scheldend) - The Healer - The Druïd
Sterrenbeeld: Eenhoorn
Geboorteplaats: Onbekend, hij is wees en weet dit soort dingen niet.


Algemene Informatie

________________________________________________________________________________________________________________

Optimist of pessimist: Pessimist
Maagd: Ja
Wat zoek je in een partner:
Ze moet aardig en zelfstandig zijn, maar vooral moet ze de onzichtbare muren rondom hem neer kunnen halen.

Uiterlijke kenmerken

________________________________________________________________________________________________________________

Tatoo(s): Zonnetje (op gzicht)
Littekens: Op zijn buik, maar waarom dat er is, is voor iedereen een raadsel en niemand durft het vragen.
Lengte: 1m90
Lichaamsbouw:  Normaal gespierd.
Oogkleur: Blauw

Familiebanden

________________________________________________________________________________________________________________

Vader: Onbekend, hij is wees.
Moeder: Onbekend, hij is wees.
Zussen: Onbekend, hij is wees.
Broers: Onbekend, hij is wees.
Mentor: Niemand, hij is een eenzaat en erg gesloten.
Overige familiedetails:
Door verdriet en de onwetendheid over zijn verleden en afkomst heeft hij een haat aan zijn verleden, maar hij zou hemel en aarde verzenden om erachter te komen.

Overige

_________________________________________________________________________________________________________________

Overige:
Hij is geniaal in de geneeskunde, maar kan ook goed overweg met pijl en boog als het moet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
 

Yern Qutar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Yern
» Yern - Adrahil
» No, wrong place! (&Yern)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: In Character :: Register :: Accepted-