The Fourth Age

No, wrong place! (&Yern) 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

No, wrong place! (&Yern) 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 No, wrong place! (&Yern)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

No, wrong place! (&Yern) Empty
BerichtOnderwerp: No, wrong place! (&Yern)   No, wrong place! (&Yern) Icon_minitimezo apr 13, 2014 7:56 am




K I A R A
 

"Nee! Laat me met rust!" het meisje schreeuwde de longen uit haar lijf, maar het geluid werd gedempt door de hand voor haar mond. Het had op deze manier geen zin. Ze had net zo goed haar mond kunnen houden. Ze voelde een stomp in haar rug. Haar boog. Waar waren haar boog en de pijlenkoker? Kiara keek om zich heen. De groep jongens had haar gevonden in een kleiner dorpje in Rohan. En aangezien iedereen dacht dat ze haar ouders had vergiftigt, was iedereen tegen haar. De jongens hadden haar opgejaagd, maar blijkbaar was het niet genoeg om haar alleen Rohan uit de jagen. God mocht weten wat ze nu met haar van plan waren. De jongens sleurden haar nu mee, maar ze had geen idee waarheen. Daar, een jongen een paar meter bij haar vandaag had haar pijlenkoker en boog op zijn rug. "Waar gaan we heen?" vroeg het meisje voorzichtig. De jongen die haar vast had grinnikte. "Ergens waar wij er zeker van zijn dat je niet meer terug komt." luidde het antwoord. Toen Kiara Mirkwood in zicht zag komen begon ze onmiddelijk tegen te stribbelen. Nee, dat konden ze niet menen. Daar kwam ze nooit meer uit. Maar de jongens trokken haar mee het bos in. Ze liepen lang, en Kiara voelde dat de jongens hun concentratie aan het verliezen waren. Toen er ineens een pijl uit de bosjes schoot en een van de jongens neerschoot, trapte Kiara naar achter, pakte haar boog en pijlen terug en legde snel een pijl op haar boog. 
I just love the way she moves...
Terug naar boven Ga naar beneden
 

No, wrong place! (&Yern)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Yern
» Yern - Adrahil
» Yern Qutar
» I believe you're in the wrong territory human

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Visit Middle-Earth :: The Acient Elfs :: Mirkwood-