The Fourth Age

Listen to the silence -open- - Pagina 2 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Listen to the silence -open- - Pagina 2 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Listen to the silence -open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jannys Huntinghawk



Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 01, 2013 1:02 am

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Robin_egg_blue_by_aseashelltoyourear
Jannys voelde dat haar ziel in twee werelden tegelijk verbleef. Een deel van haar zat al in de dodenwereld, maar door het goedje dat Yern haar had toegediend, bleef ze ook in midden-aarde gehouden. Haar gedachten waren wazig, iets wat ze niet fijn vond. Ze fronste haar wenkbrauwen en vocht van binnenuit om te kunnen bewegen, op praten richtte ze zich niet meer. Ze moest hier blijven en ze beval haar eigen ziel om terug te keren en hier te blijven. Het was een lang proces en ze had helemaal geen idee hoe lang het exact zou duren, maar uiteindelijk slaagde ze erin om te voelen waar ze lag en geluiden om haar heen te horen. Ze meende de twee elfen van eerder die dag te horen en in de verte hoorde ze ook nog een wolf huilen. Na nog wat verder te vechten en te ploeteren met haar energie, voor ze er eindelijk in slaagde om haar vingers wat te bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 05, 2013 11:01 pm





















Y E R N


Langzaam opende hij zijn ogen. Verdorie, hij was in slaap gevallen. Hij wierp een blik op de gedaante die op zijn schoot lag. Het was Jannys, die nog steeds in dezelfde houding lag als dat hij haar had gelegd. Haar lippen kleurde wat blauw, en Yern merkte dat haar lichaam erg koud was. Snel trok hij zijn pull uit en deed die over haar hals. "Je moet wakker worden meid, voor mij?" Langzaam hield hij haar koude hand vast en wierp een blik op haar voet, die er niet zo goed uitzag. Hij nam een fles water en zette die aan haar lippen. Zachtjes liet hij het water in haar mond glijden. "Vechten." Hij keek naar Sunset, die wakker tegen de boom aanzat. "Goeiemorgen." zei hij droef.

©ode Yern
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 07, 2013 6:16 am

Sunset ging voorzichtig zitten, haar zij zo min mogelijk belastend. Ze wist dat ze bloedde, en dat ze hulp nodig had, maar Jannys was er erger aan toe dan zij. Ze zorgde er dan ook voor dat ze met haar gewonde zij aan de andere kant van Yern zat, zodat hij het niet zou zien. Toen ze vroeg of ze kon helpen schudde hij zijn hoofd. De mannelijke elf keek haar aan, en Sunset zag zijn geschokte gezicht. "Niet jij ook!" zei hij. Sunset schudde haar hoofd, maar hij had de wond al gezien. In elk geval haar doorweekte shirt. "Nee, het is niets, echt!" probeerde ze hem gerust te stellen. Maar Yern tilde haar op en zette haar tegen een boom aan. Hij trok haar shirt voorzichtig van de wond af, en probeerde die zo schoon mogelijk te krijgen. Hij bond het stevig af en keek nog even. Toen pakte hij een van de flesjes. Sunset keek er argwanend naar, tot ze het herkende. Onmiddellijk trok ze haar benen op en wilde zichzelf achteruit schuiven, maar de boom in haar rug hield haar tegen. Ze herkende het goedje. "Nee, Yern... Het gaat, echt!" zei ze, maar haar stem klonk zwakjes. Yern druppelde de vloeistof voorzichtig op haar wond, die meteen begon te roken. Sunset beet op haar lip om het niet uit te schreeuwen. Ze voelde dat Yern haar handen pakte, en zonder na te denken boorde ze haar nagels erin. Toen ze dat door had stopte ze ermee, ze wilde hem ook geen pijn doen. Ze wist wel dat hij haar probeerde te helpen. Toen de pijn minder werd ademde ze een paar keer in en uit en liet ze Yerns handen los. Ze zag dat de afdrukken van haar nagels wel in zijn huid stonden, ze had toch nog een paar keer hard in zijn handen geknepen. "Sorry..." zei ze, en ze wenkte naar zijn handen. Ze luisterde naar zijn woorden en knikte. Nee, Elfen kwam je inderdaad niet veel meer tegen. Het was puur toeval dat ze er nu twee tegen kwam, die ook nog magie beheersten. Ze waren beide een tijdje stil, en even later hoorde ze aan zijn ademhaling dat Yern in slaap was gevallen. Sunset glimlachte en pakte haar boog beter vast. Mochten er toch nog indringers komen, dan was ze klaar voor hen.

Maar indringers kwamen er niet. Na uren werd Yern wakker, blijkbaar verbaast dat hij in slaap was gevallen. Sunset glimlachte, er was niets mis met slapen. Ze waren al ruim 2 dagen weg. Ze hoorde Yerns stem tegen Jannys, die nog niet was bewogen. Yern richtte zich op haar en zei goedemorgen. Sunset knikte hem toe. Ze schaamde zich een beetje van afgelopen nacht. Ze had zich wel erg zwak gedragen. Ze stond op. "Ik ga eten halen." zei ze zacht, en ze liep het bos verder in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 08, 2013 2:48 am

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Robin_egg_blue_by_aseashelltoyourear
Jannys Huntinghawk
Zelf had ze geen gevoel meer van ruimte of tijd, maar toen haar lichaam steeds kouder begon aan te voelen, dacht ze dat het nacht moet zijn en ze al een paar uur out moest zijn. Maar langzaam aan begon ze vat te krijgen op wat er rond haar gebeurde, ze herkende twee stemmen van twee elfen die ze eerder had ontmoet en had geholpen met haar magie. Maar doordat ze was vergiftigd geraakt en teveel van haar energie had gevraagd, is ze knock-out gegaan. Ze hoorde de mannelijke stem smeken, iets wat ze zelden in haar leven hoorde. Meestal gaf er niemand iets om haar, dus het verbaasde zich dat er nu twee wezens waren die voor haar zorgden. Niet veel later hoorde ze de vrouwelijke stem zeggen dat ze wat te eten ging halen. Hmm, Jannys betwijfelde of ze wel iets zou kunnen eten. Toen voelde ze een vloeistof haar mond binnensijpelen en hoorde ze de man zeggen dat ze moest vechten, maar doordat ze nooit al liggend had kunnen drinken, verslikte ze zich. Ze liet zichzelf rollen van de schoot van Yern en proestte al het water terug naar buiten. Langzaam probeerde ze haar ledematen te bewegen, te beginnen met haar vingers, dan haar handen, haar polsen en vervolgens haar armen. Met trillende spieren slaagde ze er net in om zichzelf op te drukken en te gaan zitten en leunde tegen een omgevallen boom, zodat ze recht bleef zitten. Haar ogen waren ondertussen open en ze bekeek zichzelf en voelde zich misselijk worden toen ze de toestand van haar voet zag. Snel keek ze weg en haar ogen gleden naar de mannelijke elf. "Hoe lang ben ik weg geweest?" vroeg ze met een trillende en schorre stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimema dec 09, 2013 9:14 pm





















Y E R N


Hij kon het niet geloven. Een intense vreugde maakte zich meester van hem toen ze begon te proestte en zich tegen de boom zette. Hij hoorde haar vraag en probeerde zijn vreugde in bedwang te houden. Hij kroop naast haar en zette zich zachtjes neer. Het was duidelijk dat ze nog helemaal niet de oude was, maar ze was bij bewustzijn en dat was wat telde. "Ik vrees ongeveer 2 dagen. Sunset en ik waren doodongerust. We dachten..."  Hij kon het niet meer bedwingen en omhelsde haar, maar toch voorzichtig. Na een tijdje liet hij haar los en kroop naar haar voet. "Alleen die voet van jou ziet er niet goed uit, zelfs met magie kunnen we dit soort gif niet weren. Je zal er een tijdje niet op mogen steunen ben ik bang. Anders zou hij wel eens pijn kunnen gaan doen, of ontsteken en afsterven, vrees ik." Voorzichtig pakte hij haar voet in zijn handen en bewoog die zachtjes om hem soepel te houden. Hij had het er echter tamelijk moeilijk mee hem te bewegen.

©ode Yern
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 26, 2013 10:19 am

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Robin_egg_blue_by_aseashelltoyourear
Jannys Huntinghawk
Ze keek de andere elf aan die zei dat ze ongeveer twee dagen was weggeweest en ze keek hem ongelovig aan. Had ze dan zo lang geslapen om krachten op te doen? Zo sterk was die spreuk toch niet geweest? Toen gleed haar blik naar haar voet en begreep ze dat het gif haar systeem moet hebben aangetast, waardoor ze zeer traag herstelde. "Waar is die speer die me heeft geraakt? Als ik het gif ervan kan halen, kan ik een tegengif maken." zei ze en keek rond in de hoop dat ze de speer zou zien liggen. Jannys kreeg niets voor niets de bijnaam van 'the green witch' ze wist zo goed als alles over de natuur en had vaak in een wip een drankje of zalfje gemaakt met kruiden. Toen herinnerde ze zich dat er ook nog een vrouwelijke elf was geweest. "Waar is Sunset?" vroeg ze toen aan Yern.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 26, 2013 10:25 am

Rustig liep Sunset door het bos. Ze zocht iets van bessen, en misschien kruiden die zouden helpen. Ze waren alle drie gewond geraakt, dus kruiden zouden welkom zijn. Ze plukte wat bosbessen die ze tegen kwam en ging door, opzoek naar wat geneeskrachtige kruiden. Ze vond een bosje koningsfoelie en deed dat ook in haar tas. Toen liep ze terug naar de andere Elfen en zag dat Jannys wakker was geworden. "Je bent wakker!" zei Sunset verbaast, maar ook opgelucht. Ze ging zitten bij de andere elfen en keerde haar tas om. "Het is niet veel..." zei ze, de andere konden de rest zelf wel invullen. Sunset was zelf ook nog redelijk duizelig. "Gaat het weer met je? Hoe voel je je?" vroeg ze aan Jannys. 

-aaah flut. Sorry...-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 26, 2013 10:34 am

Jannys
Ze voelde dat ze niet zo heel goed zat, maar ze vertikte het om te gaan verzitten om zo energie te sparen. Niet veel later, alsof de ander wist dat ze naar haar had gevraagd, kwam Sunset van tussen de bomen vandaan en kwam ze bij hen zitten. Ze hoorde de verbazing en opluchting in de ander haar stem en ze besefte stilaan dat ze er vreselijk heeft moeten uitzien. Misschien had ze er wel lijkbleek bij gelegen als een echte dode. De ander gooide de inhoud van haar tas op de grond en Jannys bekeek het rustig. Het waren geen grote hoeveelheden, maar het was beter dan niets. "Genoeg om te overleven." zei ze en keek de ander aan die er ook niet bepaald goed uitzag. Er werd een vraag gesteld over haar eigen toestand. "Hoe ik me voel, is waarschijnlijk zoals ik eruit zie..." zei ze in een poging om grappig te doen om zo de sfeer in de groep te veranderen. "Ik voel me niet in staat om een marathon te gaan lopen, maar ik denk wel dat ik op een paard ga kunnen blijven zitten. Of dat elegant zal zijn is weer een andere vraag..." zei ze. Ondanks het feit dat ze zich miserabel voelde, probeerde ze alsnog optimistisch te zijn en overal het beste van te maken. Jannys voelde rustig in haar zakken en haalde er toen een blad uit en vouwde het open. Ze had per toeval nog een stukje elfenbrood bij zich. "Dit kunnen we ook nog verdelen." zei ze. "Het is mijn laatste stuk, maar we zijn niet zo erg ver van een elfendorp vandaan geloof ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimema jan 06, 2014 11:18 pm





















Y E R N


Nog steeds was zijn opluchting erg groot. Hij had haar ten doodde opgeschreven. Toen ze naar de speer vroeg zuchtte hij diep. 'Dat dacht ik ook al, maar de speer is spoorloos, ik heb er al naar gezocht.' Ze zag er niet goed uit en Yern bleef tegen haar praten om ervoor te zorgen dat ze niet weer het bewustzijn zou verliezen. 'Sunset is het bos in om enkele kruiden te gaan zoeken, en voedsel. Ik hoop dat ze snel terugkomt, want zij is ook gewond.' Hij zuchtte diep, het was allemaal zijn schuld dat deze twee elfen gewond waren geraakt. Het was voor hem dat ze hun leven geriskeerd hadden, en voor niemand anders. Hij was dolgelukkig toen hij Sunset in de verte zag opdoemen. Samen bespraken ze hoe ze hiervandaan konden komen, terwijl ze dankbaar op het elfenbrood knabbelden en hun wonden verzorgden. Yern besloot Jannys te helpen. Zij had het meeste Orks gedood, maar was er ook het ergste aan toe. Hij nam het voorstel van het paard dankbaar aan, maar was ook lichtelijk bezorgd over haar krachten. 'Nou, er zouden in de buurt nog wat elfensteden moeten zijn, en mijn paard kan ons gerust beide dragen. Het is niet verantwoord dat jij nu alleen op een paard gaat zitten. We moeten zorgen dat jij je krachten zoveel mogelijk sparen kan, 2 dagen buiten westen zijn is niet niets. Hij keek naar Sunset, op zoek naar steun voor zijn woorden.

©ode Yern
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 21, 2014 2:54 am

Jannys Huntinghawk
Jannys keek de ander aan die er precies op stond dat ze niet alleen op een paard zou zitten. Zelf dacht ze ook niet aan zitten, maar eerder aan liggen op een paard. Ook kon ze met dieren praten, dus kon ze het dier vertellen wanneer het rustiger aan moest gaan doen. Maar hoe dan ook leek het haar geen goed idee om een discussie te starten, dus besloot ze in te gaan op zijn voorstel. "Oké is goed" zei ze en keek toen naar Sunset die erbij stond. "Is jou paard nog in de buurt?" vroeg ze toen. Jannys wou gewoon weten hoeveel dieren ze moest proberen naar hier te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Listen to the silence -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Listen to the silence -open-   Listen to the silence -open- - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Listen to the silence -open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What happens next? [open]
» Like home -Open-
» The Golden Duck ~ OPEN
» The Grey Havens ~ OPEN
» Forest life - Open! -

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: Visit Middle-Earth :: The Acient Elfs :: Lothlórien-